Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2013

DÖDA MEJ!!!! :O <3

Av Elise East - 22 oktober 2013 19:33

Hejsan på er <33

 

Idag har det varit en jobbig och regnig dag...

Hela 9:an har varit i Strömsholm och gått runt där och kollat på slottet, stallen vid gymnasiet, djursjukhuset och på nå ängar... Det regnade hela tiden!!! :O >=( 

Alla klagade på att det var kallt och att det regnade... Så det gjorde hela dagen förstörd.

Men men... Imorrn äre "aktiviteter" som vi ska ha... Jag har Pärlplattor m.m på förmiddagen och sällskapsspel på eftermiddagen... Sedan på kvällen ska vi vara vid saga till klockan 20:00 för att se någon film eller någon teater eller vad de nu kan vara -.-' Men vi är lediga på torsdag eftermiddag pga de :P

 

Sedan finns det en till sak jag stör mej på idag och alla dagar...

Jag vet inte om jag har nämnt de men jag har ju börjat gilla en kille nu... Han är Jättegullig och verkar vara den där mysiga "killtypen"...

Nu är det bara att jag vill ju att han ska veta... Men jag är så feg... Hehe inget nytt då men...

 

Jag känner mej tjatig även om detta är första gången jag skriver om han... Tror jag...

Men detta är samma som med Mango... Jag vill inte förlora han som vän, Jag vill inte att vi ska sluta vara vänner om han inte känner lika och MÅNGA fler saker... Han är en "bra2 vän till mej så pga de blir jag ännu osäkrare... 

Men vad tycker ni? Hur är bästa sättet att ta sej ur sådana saker om man är osäker? SNÄLLA kommentera så kanske jag kan ta något av era tips... 

 

Men nu ska jag inte skriva mer om de hehe, Måste fixa lite med en SO läxa eller uppsats är de ;)

 

Höres imorrn eller senare ;) Hare GÖTT! <3

KRAM

//

 

 

 

 

 

CIAO<3

 
 
Ingen bild

oktaj servat

23 oktober 2013 20:52

vilken kille är det

Elise East

24 oktober 2013 21:01

Det är inget jag vill skriva ut på min blogg eller i en kommentar för han kanske läser min blogg... Men allt jag kan säga är att jag har "döpt"/gett han ett smeknamn som är Kiwi :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards