Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

VATTENMELON!!!!<3

Av Elise East - 18 november 2013 17:39

Hejsan på er :D

 

Idag är det måndag hehe :)

Det har varit en helt okej dag idag. Vi har haft alla normala lektioner, fast på matten kollade vi klart på en film vi började med förra veckan :) Den heter 21. Den är fett bra jueh ;)

På idrotten körde vi "kryssa kung", det va jättekul fast jag blev träffad hela tiden ;)

För er som inte vet vad "kryssa kung" är så ska man vara två lag. om man kör i en idrottshall ska varje lag ha varsin halva av salen. Man kan markera upp halvan med bänkar eller annat. Man ska bygga upp hinder på sin planhalva för att ha mindre chans att bli träffad av bollar. Man får bygga hur man vill såklart :P Sedan ska man gå ihop i lagen och välja ut en kung utan att de andra laget vet vilken det är. Sedan när matchen startar ska man ha skumgummibollar som man kastar på varandra. Den som blir träffad måste lägga sej ner på marken på mage. Kungen ska då (utan att bli träffad av en boll) smyga fram och "rita" ett kryss med fingret på ryggen för att man ska få vara med i spelet igen. Om man vill fuska lite kan man ha fler som kryssar men inte är kung och kan därför inte hjälpa personer tillbaka in i spelet, men det vilseleder det andra laget och tror att det är någon annan som är kung.

 

Det är en jättekul lek, har inte kört den på åratal haha, skojja ;) Men det va kul :)

Vi va på kantzowska idag. Det va kul, vi va där med 9:4:s tjejer och hade idrott hehe :)

   Efter idrotten åkte jag hem. När jag kom hem gick jag direkt och skar upp minimelon på hälften, jag har varit sugen på melon hela dagen haha :P Så det var gott. Det va ett tag sedan jag åt melon om an inte räknar med de gångerna Jennica har köpt melon och jag har fått smaka. Men då har det varit typ en liten minibit om jag frågat ;)

 

Men nu ska jag prova mitt nya tränings schema. Gjorde det idag hehe, ska hålla på i 35 dagar med samma träning och inte äta godis och bara äta nyttigt. Vi får se hur det går hmmh ;)

Önska mej lycka till! <3

 

Men vi höres lite senare snyggingar ;)

Hare GÖTT
KRAM

//

 

Btw, det är bara 36 dagar kvar till JULAFTON :D I'm so excited!!! :D <3

 

 

 

 

CIAO<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards