Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 24 november 2013

Cappuccino och musik... Finns det bättre :D <3

Av Elise East - 24 november 2013 17:21

Hejsan på er :D

 

Igår va det lördag... BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!!! :O <3

Som jag skrev så skulle ju One Direction ha en 7 timmars live stream. Det hade dom... Men det vart inte prick 7 timmar utan det vart 7 timmar och 40 minuter :D Snacka om att man vart glad... Men ledsen för att det tog slut :(

Men jag hoppas att videon kommer ligga på YT sen så jag kan kolla fler gånger ;)

   Igår va jag nere på samhället med Jennica, Ida och Elin. Vi hade jättekul hehe :) Eller vi handlade och snackade om allt möjligt. Jag köpte saker som jag skulle ha till kvällen. Då köpte jag Energidricka för att hålla mej vaken under de 7 timmarna och 40 minuterna hehe, en godispåse med jättemycket olika sorter i från coop. Det va jättegott godis... (rekommenderar ;) ) Sedan köpte jag också Cappuccino!!! :O <3 :D O.O Det är det godaste som finns att dricka :D

Jag provade en ny sak jag inte testat förut... Mamma åkte ner till affären igår... Vi mötte upp henne... Men när vi kom hem kom jag på idén... Jag ville ha minimarshmallows i så jag bad Jennica smsa mamma så hon kunde köpa det till mej... När mamma sedan kom hem gjorde jag en kopp och ha i marshmallows. Det vart SUPERGOTT!!!!! så nu sitter jag i mitt rum och dricker en kopp Cappuccino med marshmallows.

   

Ni borde prova! (gillar ni kaffe gillar ni garanterat detta! <3 )

 

Idag har det varit en helt okej dag..Har varit hemma och inte gjort så mycket... Väntar på att mamma ska fixa maten... (Är jättehungrig! O.O ) Vi ska äta moussaka... Ska jag vara ärlig har jag glömt vad det var hahaha ;)

 

Men ska spela lite spel nu.. Så jag skriver senare ;) <33

Hare GÖTT

KRAM

//

 

 

 

 

 

CIAO<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards