Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

När jag är nära dej kan jag knappt andas <3

Av Elise East - 15 januari 2014 17:14

Hejsan på er fina...! <3

 

Idag har det varit en underbar dag... Vi började 10:05 med B-språk då jag har Tyska. Jag var tvungen att gå till skolsköterskan för jag har ett skavsår på mina hälar pga de nya skorna jag hade på mej på måndagen och det hade börjat blöda på vägen till skolan för jag gick och så hade jag inget plåster för vi har inget hemma... Men när jag kom dit var hon inte där... Så jag fick ett plåster av kuratorn Anna istället :)

 

När lektionen va slut lämnade jag mina saker i skåpet så gick vi sedan och skulle äta... Om ni har varit eller går på skolan jag går så vet ni hur långt det var men kön till matsalen var enorm. Fram till trappan hahahaha xD

Det var fiskburgare och potatismos idag... Helt okej faktiskt :)

Sedan hade vi Engelska. Det var kul :) Vi har ny placering och jag sitter bredvid Liam :3

Lektionen gick fort sedan slutade vi... Vi hade ingen Matte idag vilket var skönt och tur eftersom jag fick se den underbaraste i världen på vägen ut från skolan :) Han var vid sitt skåp när jag gick förbi... Små log för mej själv så ingen såg :# <3

 

Snart är det mat hoppas jag på ;) <3

Ska skriva lite dagbok och i en annan bok... Skriver lite på en fanfiction som jag precis börjat på... Eller började igår haha :) 

 

Hare GÖTT underbaraste! <3 :)

KRAM

//

 

 
Så snygg man är då Hahahahahaha xD

 

 

 

CIAO<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards