Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

Tagga 17:00 :D <3

Av Elise East - 23 januari 2014 15:30

Hejsan på er alla fina :D <3

 

Idag har det varit en super dag :D
Haft bara NO hela dagen med lunch emellan. Det var kul :)

Innan lunch startade vi först upp och sedan kollade vi på en 1 timmes film om solen och så. Sedan fick vi lunch. Idag var det någon soppaktig sak. Ganska gött men hade ingen apptit dock :P
Efter lunchen hade vi nästa den i NO lektionen. Vi skulle arbeta kring setta sedan fick vi uppgifter som vi skulle jobba med... (kom inge långt för jag och Gabriella satt och snackade typ hela tiden ;) ) MEn kom igång iaf :D

När vi slutade den lektionen fick alla som har tyska som B-språk gå hem för vi skulle inte ha någon av någon anledning hehe :) Det var kul. Men Gabriella tänkte tvinga mej att stanna kvar med henne tills lektionen började... PLUTT :D <3
Jag stannade en stund tills hon sa att jag kunde gå för hon kunde vara med Olivia och Erika tills Linda kom så slapp hon vara själv och jag kunde gå hem och njuta av några timmars håltimme :D <3

Ska ju tillbaka till skolan sen... för vi 9:or ska ju sova där :D <3 SÅ TAGGAD!!!
Jag har faktiskt velat det sedan jag började på lindbo... Vi snackade om det då vad jag minns och nu ska vi få det eftersom detta är den sista terminen vi går på denna skola och då ville lärarna att vi skulle göra något kul tillsammans... Alla elever och lärare :)
Så vi frågade om vi inte kunde sova kvar på skolan.. Och de sa JA :D

Så nu ska en sak jag velat göra gå i uppfyllelse :D <33

Vi ska vara i skolan klockan 17:00 för att samlas. Sedan ska vi ha en lektion eftersom vi blir lediga på fredagen sen. Min klass 9:2 ska ha SO... kul :)

Aja.. .Måste sluta nu... Ska fundera på om jag fått med allt så jag inte glömmt något ;)

Hare GÖTT alla underbara! SÅ höres vi senare... Kommer skriva när vi är där med... Ska ta lite bilder med datorkameran också så det kommer ;) (även om man kanske inte får ska jag det... Men det blir typ på mej och mina vänner och sedan där jag ska "sova" (ska stanna uppe hela natten hahahahahahaha :D <3) Så jaa :)

Det kommer mera senare ;) 

 

KRAM PÅ ER :D <3

//

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards