Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Elise East - 24 januari 2014 14:43

Hejsan på er :) <3

 

Ville bara skriva ett snabbt inlägg innan jag måste fortsätta med en SO uppgift som egentligen skulle vara vara klar 12:00 idag. Men jag somnade.. -.- ;)

 

Igår efter frukosten på skolan fick man gå hem. och som de sa gjorde jag... Jag gick... ända från skolan och hem med en stor röd väska, en BIG luftmadrass som vägde/väger TON! (fast väskan vägde mer heh...) och sedan skulle jag bära min dator också. Det är ca en kilometer eller mer hem till mej från skolan... Så ni kan ju förstå att det var jobbigt...    plus att jag inte sovit under hela natten så var utmattad när jag kom hem. När jag skulle gå upp på mitt rum och göra klart SO:n så tog jag upp datorn och satte den i laddaren för den hade dött, så satte jag mej i sängen för att börja skriva då jag somnade utan att lägga märket till det. Så när jag vaknade efter ett tag låg min dator på mina ben och jag hade inte skrivit något... :P <3

 

Orkar inte skriva mer nu för måste bli klar med SO:n och så ska jag ta en dusch och sedan äta lite "frukost"/"lunch" så jag inte ska vara hungrig :P

Skriver mer om igår/inatt/imorse senare idag när jag vaknat riktigt :3 <3

 

Hare GÖTT alla fina så höres vi ;) <3333

KRAM

//

 

  *jag och mina vackra vänner som ville va med på bild ;) <3
(Linda var med i samma rum men ville inte va med på bild :P)



CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards