Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Elise East - 26 januari 2014 20:57

HEJSAN på er alla fina!!! :D <3

 

Idag är det söndag... -.-' Snart måndag :( <3

Men denna måndag komer bli fett chill. Vi har en kärleksvecka på våran skola... Det är som en vanlig vecka fast med lite kärleksinriktat då :) Och nu på måndag ska alla 9:or till saga biografen på morgonen och kolla på en film. Sedan äre tillbaka till skolan för lunch sen till idrottssalen för att se någon Teater... På Tisdag är vi lediga :D Då kanske jag och mina underbara vänner Ella och Gabriella dra till stan och shoppa lite :) Snacka om kul :P <3

Sedan har vi vanliga lektioner på onsdag, torsdag och fredag... Men ed kärlekstema då... (Undra om man verkligen kan få in kärlek i matten?!?!?) Rädda barnen organisationen kommer vara på skolan och besöka klasserna i alla fall 9:an och kanske de andra årskurserna med... I guess... Det ska bli så otroligt kul att höra vad de har och berätta om och så... Eftersom jag är en sådan person so gillar att hjälpa till och skulle vilja stödja en fond eller vara fadder till ett barn i ett annat land så är detta jättespännande för mej :D <3

 

Just nu spelar jag lite internet spel och lyssnar på musik... Har fått massa smink av Vendela efter att hon rensade titt... Så har kollat igenom det och nu ska jag typ ställa upp allt i min sminkhylla i bokhyllan hehe :3 <3

    Detta är det jag fick :3

 

Som ni ser i rubriken vill jag visa något jag blivit "beroende" av... eller jaa... Typ nästan iaf hahah :3 <3

Jag är inte så fest vid läsk längre... Jag kan dricka det men jag ahr typ "slutat" gilla det bara... Några få jag kan dricka typ Loka och Sprite :P
Men denna dricka har jag fastnat vid SÅÅÅ mycket... Det är ingen läsk utan en nyttig dricka... :D

  Ville bara visa er hahahahaha :D <33 Den innehåller till 50% Aloe Vera...Vilket är jättebra för kroppen hehe :)

 

Men ska fortsätta spela lite nu... ÅS skriver jag imorrn igen :D

Hare GÖTT Underbara! <3

KRAM

//

 

BTW!!!!! Lite senare i ett inlägg så kommer det många bilder från övernattningen på skolan :D det var SÅÅÅÅÅÅ Kul :DD <33

Vill verkligen göra om det... Jag sov inget hahahaha :D Kommer mer senare :) <3



CIAO:*

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards