Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under januari 2014

Av Elise East - 5 januari 2014 20:26

 

NU ÄR FRÅGESTUNDEN IGÅNG! FRÅGA PÅ

Jag svarar på ALLA frågor på Onsdag efter skolans första dag! :3 <3

 

CIAO<3

Av Elise East - 5 januari 2014 07:36

Fixat om elises blogg lite ba, den blev brao tycker jag iallafall, chekka min blogg homies : http://www.nattstad.se/wolfiie 

Bayye   

 

Av Elise East - 1 januari 2014 23:24

HEJSAN på er :D <3

 

Som ni ser i rubriken har detta bara varit en slappa och tare lugnt dag. Man fick liksom slappna av den första dagen av det nya året och riktigt ta till sej att år 2013 inte kommer komma tillbaka igen...


"Nytt år, nya möjligheter" 

 

Men jag kommer faktiskt sakna 2013 eftersom det var ett ganska bra år för mej. Även om jag har gråtit och gjort illa mej och haft mina dåliga dagar i livet så har det varit ett speciellt år.

Har inte så mycket mer att säga om det faktiskt.

 

Jag har funderat på det här med nyårslöften, och har kommit upp till sju stycken.

1, Få ett mer hälsosamt liv

2, FÖRSÖKA hitta den rätta killen. 

3, Kämpa för att få höga betyg i grundskolan eller nu sista terminen i 9:an.

4, leva livet
5, Stay strong
6, Hålla i pengarna bättre... Och inte slösa lika mycket som förra året.
7, FÖRSÖKA att bli bätte på att säga nej till folk och försöka säga till om folk säger något som de kanske inte menar men jag tar illa upp av... Eftersom jag är så blyg så vågar jag inte riktigt säga nej till folk om de t.ex ber mej att göra något eller så... 

Det andra nyårslöftet kanske inte är det bästa... Och jag vet inte direkt hur jag ska förklara... Men asså... Jag kan ju inte direkt bestämma att... "Jaa, idag ska jag gå ut och träffa en kille som ska bli min pojkvän" Utan det kommer ju bara av sej självt att man börjar gilla någon, det är ju naturligt. Och gillar den dej tillbaka kan man ju alltid prova. Men jag ska sätta som ett mål men kan bli nått även nästa år och året efter det.

  Jag är den personen som gillar att vara singel emellanåt, men det är ju mysigt att ha en pojkvän också. Som bryr sej och vill liksom vara med en. Men jag är inte den desperata personen... :)

Och det är en sak jag gillar med mej själv :3 

 

Men nog om detta ;)

Har nu lust får nu gärna kommentera vad ni har valt för Nyårslöften. Skulle vara kul att veta ;)

 

Jag funderade också på att göra en ny frågestund och KANSKE göra ett videosvar. Vad tycker ni om det? Ni får då fråga vad ni vill och jag ska försöka svara så ärligt jag kan... Är det personliga frågor kanske jag tar det privat med den personen beroende på vilken fråga det är och vilken person :)
Jag tänkte också göra en liten "tävling" då. Jag tänkte att den som skickar in flest frågor får en länkning av mej. (kanske inte är det bästa priset men något iaf, någon gång kanske jag har en "riktig" tävling med en "give away" eller ett pris och så får jag komma på någon kul "tävling" ;)

 

 

Men nu sa jag spela lite spel och försöka komma på varför jag har så otroligt ont i halsen... Funderar på att gå ner i köket och göra en cappuccino till mej och sitta och njuta av i mitt rum :) <3
Ha en underbar kväll/natt/morgon så skriver jag igen senare... För jag tänkte dygna inatt för att vända tillbaka dygnet... Vi får se hur det går ;)

Hare GÖTT och stor KRAM från mej efter denna första dag på året :) <3
KRAM

//

 


Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards