Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under mars 2014

Av Elise East - 13 mars 2014 18:33

                 


Hahahahha... Mycket till liv man har ;) <33

 

CIAO<3

Av Elise East - 13 mars 2014 16:34

Hejsan på er alla fina! <3

 

HEMMA FRÅN SKOLAN :D

Skönt! Fast det har vart en bra dag idag dock... Haft NO och fick sluta tidigare från tyskan... Så nu är jag hemma med öppet fönster och högtalarna på hög volym hahahaha :D

Känns som sommarf fast kallare då... Ska bli så skönt när sommarlovet kommer,

Chilla sent med högtalarna och vännerna... Jag och mina vänner hoppas jag kommaa typ bo hos varandra under sommaren.
Kommer spendera speciellt mycket tid med Ella eftersom hon ska gå gymnasiet i en annan stad... KOMMER SAKNA MIN ÄLSKLING!!! <3

 

Ska ta och skriva lite på min "fanfiction" jag skriver på och sedan hitta på något. Ska ut och springa i kväll sen. Underbart :D

 

Hare GÖTT snyggingar, så höres vi :D <33    

 

 

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 13 mars 2014 09:09

Hellu på er! :D

 

Snart är klockan 09:45... Då ska jag börja åka mot skolan :D

10:05 idag... Fett skönt med sovmorgon! <3

Jag är SÅÅÅ Happy!!! För äntligen kan jag lyssna på musik från datorn i mina hörlurar!!! OMG! Det var så jättelänge sedan jag gjorde det!!! Har saknat dom! <3

 

   

Yay :DDD

 

Måste dricka klart mitt Te!!!!! InLove! <3

 

Hare gött underbara! så skriver jag senare :3

PUSS!

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 12 mars 2014 17:15

Hejsan på er alla fina! :D

 

Idag är det Onsdag. EN UNDERBAR DAG :DD <33

 

Jag har just läst en sak som gjorde min dag 1000000000000000000000000000% bättre!!!! <3

Kan dock inte berätta... Privat... Men ville bara att ni skulle veta att jag typ är hyper just nu :D

 

Igår fixade jag mina naglar... Sååååååå nöjd!!!

       

 

Funderar på att gå ut och springa efter mitt fotbad... Skönt ju ;)

 

Skriver senare eller imorrn igen ;) <3

CIAO<3

Av Elise East - 10 mars 2014 18:43

Hellu på er alla fina! <33

 

Idag är det måndag... Jaa vad ska man säga om det?...

Inte mycket... Hatar skolan på måndagar... <3 Det kan ta sej!

Har varit överdrivet trött under hela dagen... Kunde inte somna igår så satt uppe mitt i natten och skrev. Skrev två A4 på datan... Bara något jag tänkte på just då. Något som flög upp i huvudet. Heh... Det vart faktiskt bra :3

Visste jag hur man gjorde och om det gick skulle jag lägga ut den här så ni kunde läsa... Men nu kan/ vet jag inte hur man gör så, heh :3

 

Har haft matte två gånger idag... DÖDA MEJ! Har så otroligt svårt för det... Så det blir tråkigt :'/ Men men... Matte är en del av livet... <33

 

Ska ta mej ner och äta lite innan jag ska upp och plugga för ett CP prov till imorrn... -.-' Hare GÖTT Bästa <3

Kram

//

 

Av Elise East - 7 mars 2014 15:22

Hej på er alla fina!

 

Ville bara göra ett snabbt inlägg och skriva att ÄNTLIGEN ÄR DET VÅR! :D Jihooooooo! <3

Längtat så länge! Visst jag älskar vintern pga snön men saknar sommaren mycket! <3

 

KRAM på er <3

//

 

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards