Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 8 april 2014

Av Elise East - 8 april 2014 17:44

Jag blir så trött på personer som lägger sej i andras énsaker!!!

Jag menar... Bry er om er själva istället! Vill en person inte ha hjälp behöver man inte göra det iallafall!

"Hjälp" är inte alltid till hjälp!!! >:I

Av Elise East - 8 april 2014 14:01

Hejsan på er :)

 

Är i skolan fortfarande... väntar på att sista lektionen ska börja... Tyska... ORKAR INTE!!!!! :/ Idag ska vi egentligen börja halv 9... Men vi fick börja kvart över 8 istället för att ha ett nationellt prov i NO-fysik. Visst det gick bättre än jag trodde på första och andra delen, men tredje gick inte bra alls... Hoppas jag får godkänt. 

 

Efter det hade vi textilslöjd. Sydde dit en ficka på min väska idag. Näste vecka ska jag fixa detaljen på väskan och sedan sy ihop den. (Ni får se vad jag menade med detalj när den är klar :3 Det är något typiskt mej iallafall :D)

 

Måste sluta nu... Börjar snart och vill inte bli sen :3
Hare GÖTT så länge!! KRAM <3

 

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards