Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 27 april 2014

Trädgårdsarbete :3

Av Elise East - 27 april 2014 22:47

Hejsan på er alla fina :D <3

Idag efter jag gjort mitt första inlägg gick jag ut och lekte lite med Max. Vi sparkade boll osv :3

Sedan gick vi ut på gräsmattan för att kasta bollar upp i luften för Max tyckte att det va kul :)


Efter ett tag fick jag något slags "krattintresse"... Så jag gick och hämtade en kratta var åt mej och Max. Sedan krattade jag och max i vårat planterings land för jag ville börja plantera t.ex grönsaker eller olika blommor nu på våren så lär de vara uppvuxna till sommaren :3

Jag har alltid tyckt om att se blommor växa upp. Iallafall när jag vet att det är jag som planterat dom :)

 

                            Mina vackra små modeller :3 <3

 

Bild nr.9 Berättar Max för mej att det var en spindel på cykeln jag precis varit millimeter ifrån!!! Såklart fick jag en panikattack och sprang in i hallen... Efter det tog ja litr fler bilder på Lilla Max <3

 

Underbaraste lilla killen på Jorden!! <3

Hans leende får en själv att le! <3

 

 

Måste nog sova nu innan det blir för sent... Skriver imorrn igen :) Då är det måndag... -.-' ORKAR INTE MATTE!!! O.+

Sedan dör man ju tillräckligt när lärarna påminner en om att "snart är det dax för Nationella proven i matte" Som om inte de vanliga lektionerna dödar en nog!!! O.O

 

Dock är jag nöjd över vad vi fick för ämne inom SO:n... Ville ha historia eller Geografi... VI FICK GEOGRAFI!!! :D <3

Jag tycker att det är jätteintressant med jorden, klimat, naturen osv. Eller det är några exempel på det jag tycker mest om inom ämnet :3 <3

 

Men iallafall... Kram på er :)

Så höres vi!

Hare GÖTT!

 

 

CIAO<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards