Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

Skoltrött... Hmm... Funderar på om jag börjar bli det...

Av Elise East - 12 maj 2014 20:42

Hejsan på er underbaraste :)

 

Vet att jag inte bloggat på ett tag... Men jag har varit sjuk/förkyld och har bara inte orkat de senaste dagarna <3

 

Ledsen för det...

Men nu ska jag komma igång igen :)

 

Två Veckor tills Temaveckan och cabarétn för oss 9:or börjar :)

Detta är sista veckan med Nationellt prov. Torsdag och Fredag har vi SO prov i Geografi.

Hoppas att det går bra... För på Svenskan gick det åt Helvete!!!!! (förlåt morfar)

Jag trodde att det skulle gå bättre på läsförståelsen än vad det gjorde...

På muntligt fick jag ett "B" Fattar inte varför... Eftersom typ alla i min grupp pratade lika mycket... Jag ska fråga om en förklaring... Visst "B" är ett bra betyg och jag låter som ett "A" barn när jag skriver så... Men jag lovar... Alla de andra i min grupp fick "A" utom jag.... Känns så iaf :/

Skulle gissa på att det var för att jag kollade på pappret och läste innantill så mycket det gick... Men jag tycker inte att man kan klandra det... För våran Svensklärare Kerstin VET HUR SVÅRT JAG HAR ATT REDOVISA INFÖR ANDRA! O.O och så fick jag börja... Alla koncentrerade sej på mej och kollade på mej... Jag får ångest, ont i magen, huvudvärk och känslan av att jag ska spy. Tack för det... 

Inte konstigt att jag va nervös och att jag behövde läsa lite extra på pappret... Mår så illa av det... Så jag fattar inte varför jag fick ett "B"... Jag gjorde juh ändå allt som man skulle göra under det muntliga...

 

(Känner att detta kommer bli ett långt inlägg...)

 

Uppsatsen vi skrev är jag helt ok med mitt resultat... Jag fick "C" på den... Minns inte om det var bara "C" eller "C+" Men men... Skrev allt som man skulle ha med i uppsatsen och skrev allt på 5 A4:an, Jaa... Jag gillar att skriva mycket.

 

Men det jag stör mej mest på var att jag fick F*kkin "E" på läsförståelsen!!! O.O
Jag fattad inte vad som gick fel där?!?
Jag är jueh bra på att läsa osv... Kan nog bero på att jag jobbar sämre och mer okoncentrerat under press (Det vill säga tiden vi fick på oss att svara på frågorna efter vi läst texterna.)

Jag och Kerstin ska kolla på mitt prov imorrn för att se vad det var som gav mej det betyget och om jag kan komplettera och höja det (Fast då inte på Nationella eftersom det redan vart...) Men vill inte sänka mej i betygen pga ett CP:stört Nationellt prov i Svenska! O.-'

 

Ska ta och städa lite eller iaf plocka på vissa ställen i mitt rum för att tänka på annat och lugna nerverna lite efter mitt mentala utbrott inom mej... Mådde så dåligt på Svenskan så det fanns inte! Ville bara därifrån.. Hem till min underbara säng <3

 

 

Ha en underbar vecka ni fina <3 Och hoppas att inget tynger ner er! Ni vet att jag finns för er alla <3

 

Kram på er <3

 

 



CIAO <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards