Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Elise East - 2 juni 2014 16:26

Hejsan på er!

Idag är det måndag och då som vanligt skola igen.
Men Idag har det faktisk varit en chill dag. Jag va inte vid saga nästan någonting. Vi fick arbeta med det vi behövde till skolan, så har varit hemma nästan hela dagen :D


Har blivit klar med Musiken... Så har bara två dokumentationer i Syslöjd och NO - Teknik sedan är jag DONE! <3

 

Tänkte lägga upp lite bilder på det jag köpte i Stockholm när vi va där med skolan. Har dock inte bild på allt. Men skriver längst ned sedan vad det andra va jag köpte.

             

Starbucks = 45kr (Starbucks

Bilden från grönan = 49kr (Gröna Lund

Navelsmycket = 69kr (Punk Shop

Rosetterna = 39kr (H&M

Mustasch linnet = 99kr (Punk Shop

Storbritannien armbandet = 15kr (Punk Shop

Harry armbandet = 15kr (Punk Shop

Där har nu det :3

Det andra jag köpte var bara på Grönan och då köpte jag en Slush för 52kr och två remmar med smakerna salt lakrits och sur vattenmelon (Yumm!) Det blev 28kr tillsammans <3

 

Ska skriva en dokumentation nu... Så skriver mer senare eller imorrn! KRAM på er! <3

 


CIAO<3

(Lite bilder spontant bara... Två klädesplagg jag fått av mamma och en födelsedagspresent jag fått av Gabriella <3 Love Yah<3
     

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards