Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Elise East - 12 juni 2014 11:50

Hejsan på er alla fina! :)

 

Idag är det dagen före skolavslutningen och den bästa dagen ever eftersom jag och Gabriella ska på konsert då!! :D

Alla 9:or är också lediga idag. Vi börjar 18:00 vid "Berga folkets hus". Där ska vi ha vår supé. På en supé äter man god mat och har trevligt. senare ska vi lyssna på musik och jaa jag vet inte... Göra något... Vet inte vad som är planerat... Men ska bli spännande :)

 

Jag ska ha på mej en blå klänning, svarta tights och vita skor med en vit hansväska till (som nu för tillfället är borta... -.-' Men ska hitta den hehe :)

Sedan ikväll när jag kommer hem ska jag fixa iordning en väska med extra kläder och skor i som jag ska ha med mej till skolavslutningen. För eftersom jag ska klänning och höga klackar är det bra att ta med t.ex shorts och ett linne man kan ha istället eftersom vi ska på konsert. Man lär ju få otroligt ont i fötterna om man står i klackar under hela konserten haha :3

 

Kabarén är avklarad. Sista föreställningen var igår. Kul men tråkigt... Vi kommer inte spela upp denna med varandra igen :/ Sad Face...
Men men... Kul va det iallafall :)

 

Ska ta och äta frukost och sedan ta en dusch. Ska också leta upp min väska, så skriver igen senare :) <3

Hare GÖTT <3

 

     

 

 

 

 

CIAO<3


Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards