Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Elise East - 19 juni 2014 00:24

Hejsan på er :)

 

Jag vet att jag inte bloggat om konserten än (som jag skulle), eller om skolavslutningen och supén. Men har varit så otroligt trött denna veckan. Alla har sommarlov och så börjar man själv 08:00 för att sommarjobba... Visst man får pengar, men det är segt med... Tröttnar på att rensa ogräs dagarna i ända (till 12:15)

 

Men har tänkt att göra nå bra för pengarna iallafall. :)
En del ska jag ta med mej som extra till Mariestad när vi åker dit i sommar till stugan. Men jag ska också använda lite till att beställa från lite sidor (One Direction saker, hårfärg, en speciell klänning osv.)
           
Ja ska också investera lite till mitt rum. Jag ska skaffa lite ljus från IKEA och annat. Vill fixa om helt i rummet i sommar. 
Slänga ut garderoberna, skaffa klädställning/klädställningar, möblera om och så :) Jag vill också måla om till en pastell lila. Skulle passa super till min vackra fondvägg jag har :)


Men ska nog ta och sova nu... Jag lovar att jag skriver imorrn! <3

 

Godnatt och KRAM på er!

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards