Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 28 juni 2014

Cityfestivalen med underbara! :)

Av Elise East - 28 juni 2014 12:55

Hejsan på er alla fina! :)

 

Jag vet att jag är seg på att blogga... Men jag har tappat motivationen till att skriva just nu... Jag vet inte riktigt varför... Men jag ska försöka blogga så ofta som går nu under nästa vecka och de följande. :)

Just ny i Västerås pågår Cityfestivalen! :D

Det är en stor festival med massa folk, marknad och artister som uppträder. Det finns också "karuseller" som är roliga att testa på. (Gud jag låter som ett levande informationsblad) hahaha... Jaa det kanske jag är också ;)

 

Det håller på från Torsdag till Lördag. Asså de som varit nu, sista dagen är idag, då kommer John De Shon och några fler. Kul, men man måste beställa biljetter innan och få ett band för att få komma in och så vidare... Inte riktig hundra :P

 

Igår åkte jag dit med Mamma, Camilla Skogman, och Alex. Det va jättekul :D

Sedan när vi kommit in mötte vi Vendela och hennes vän Saga, Sedan gick vi till "karusellerna" och mötte Elin som va med Nicole och Kim. Det va kul att träffa kum, va ett tag sedan :)

 

Kim och Nicole gick och åkte en av "karusellerna" medans vi väntade.
Elin hängde med oss och åt mat sedan. Gött! Vi gick runt och letade efter att bra ställe att äta, vi hittade ett men det var fullsatt. Det var ett sådant ställe man var tvungen att vänta i hallen ills man kunde få komma in och få ett bord, det var ganska dyrt där med. Så vi gick vidare. Vi hittade sedan ett pizza ställe mittemot Spicy Hot. Har ätit där en gång tidigare med pappa när han arbetade i V-ås och jag praoade hos honom :) 
Jag beställde en sallad och alla andra pizza... Salladen va GIGANTISK! Jag ljuger inte.. Jag orkade inte ens hälften! (Kommer bild sedan.. Har de på mobilen)

Men iallafall, När vi satt där och åt kom Linda, Ida och Albin dit. Sedan efter ett tag kom Nicole. Vi hade askul, Camilla pratade om massa minnen med mamma och så vidare haha, och om de skulle se några snygga rika gubbar på stan Hahahhaha, Något jag inte glömmer! 
Sedan fick jag och Elin skrattattacker och Linda tyckte att jag va seg på att äta hahaha xD

 

Sedan gick jag med de andra och lämnade mamma, Camilla och Alex. Kände/känner mej taskig som gjorde det... Men vi möttes sedan och så gick vi lite. Innan vi skulle åka hem köpte jag tre remmar i smakerna Sur bubbelgum (Inte sur alls), Sur Melon och Supersalt. ASGÖTT! O.O <3

Sedan hjälpte mamma mej med att köpa en väska som kostade 150:- Assnygg och asnöjd är jag! :D

 
Har inte bästa kameran just nu, men men :)

 

Vill skriva mycket mer men då kommer detta inlägger bli år och dar långt, Så skriver mer ikväll när jag kommit hem från cityfestivalen för andra gången. Ska in till stan för att köpa mina pärlor till en sak... Inte klar med vad jag gjort på syslöjden än hehe... Men ni ska få se så fort jag är klar, vilket blir ikväll med pärlorna och troligtvis imorrn med resten ;)

Ska nämligen med Gabriella in dit idag, för att chilla på stan och kika i alla marknadsstånd en andra gång (för mej då)

Så vi höres! :D <3
Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till...

Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards