Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Elise East - 4 juli 2014 09:41

Hejsan på er alla fina!

 

Ville bara göra ett snabbt inlägg och skriva att MoaMurderess (<--Länk) Har en giveaway. Man kan vinna att få välja ett linne av de tre hon visar i sin video på Youtube och på hennes blogg EpicFaiil.se (<--länk)

Jag deltar just nu i tävlingen och hoppas supermycket på att vinna. Jag kanske inte har så stor chans eftersom troligtvis många deltar och jag har ofta otur i tävlingar heh... :P Men det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa :)

 

Hon är en stor förebild för mej och verkar vara en helt underbar person. Fortsätt med det du gör! Det är super (Y) :D
 

 

Hare Gött så skriver jag lite mer senare. Ska börja skriva på min bok har jag bestämt. (Handling kommer senare när jag kommit igång :) )

 

Kram på er <3

 



CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards