Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Elise East - 7 januari 2015 22:18

Hey loves!

 

Idag var det första skoldagen för mig och säkert många andra. Kul... Njaeh... Sådär.

Dagen var ganska kort eftersom vi inte hade någon idrott och sedan fick vi reda på att min svensklärare är gravid. Vad trevligt :)

 

Efter skolan gick jag, Ella, Gabriella och Juliana till några affärer. Först till Jysk för jag och Gabriella skulle kolla på en Garderob men den fanns inte... (Jag vill göra om i mitt rum och behöver därför hitta något bra att ha mina kläder i. Jag ska få en klädställning men vill ha annat med eftersom jag inte vill behålla mina garderober.

 

Istället köpte jag på mig en till kopp. Som jag skrev i min första "Tio saker ni kanske inte visste om mig" kommer jag in i olika perioder... Och nu är jag besatt av koppar och leopardmönstrat. Bästa kommentaren man fick av mamma när man kom hem med koppen. "En till?"
Inte för att jag köpt så många... Har faktiskt bara köpt tre stycken (olika dock men ja :P)

 

Sedan vart det lite annat smått och gått. Spenderade bara 40:- i stan idag vilket var bra :) Måste hålla mig inom en budget eftersom jag sparar till Konserten denna sommar. Vill ju ha mycket med mig ner så man kan köpa saker :)

 

Ska ta och sova nu... Trött är man ju efter idag :) Sov inte så mycket under lovet... Längtar redan till näste :3

 

Kram på er!

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards