Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Elise East - 20 januari 2015 18:15

Hello Loves!

 

Asså min dag idag... Mmh... Motbjudande! =.='

 

Dagen började bra. Allt gick som det skulle tills vi skulle börja laga mat i köket på skolan. Vi skulle hålla på med havsdjur idag vilket var extra kul för mig eftersom jag är vegetarian men äter havsdjur. Jag testade att äta ostron idag som jag velat göra svinlänge men det har aldrig hänt. Det första oturiga som hände mig var väl att jag fick saltvatten med smak av citron (pressade citron över ostronet) innanför in tröja... Inte så farligt eftersom att det var enkelt att tvätta bort... Men sedan blev det värre.

 

Jag skulle filea Lax vilket gick bra. Sedan behövde jag en skärbräda för att skära löken jag skulle ha till musslor som kaj skulle koka. När jag står och diskar skärbrädan (gigantisk!) ska jag vända den för att skölja av andra sidan eftersom att den är så lång lägger jag ber den på bänken över diskon och lyckas på något sätt få ett av fingrarna ner lite i diskon så att när jag sedan skjuter skärbrädan för att tippa ner den i diskon igen klämmer jag fingret svinhårt. 

Det gick över ganska fort men gjorde ont ett tag. Sedan hände det väl inte så mycket tills jag skulle skära löken... Just nu sitter jag med två vackra plåster på min tumme och mitt långfinger på vänsterhanden för att jag lyckades skära av mig en bit av ena nageln och skar nästan av mig nageln på tummen så nu har jag en skåra som går ganska långt ner på nageln...

 

Inge min dag idag... Mer hände men det var mest småsaker...

Kram på er! <3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards