Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3

 

Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/

Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4 dagar!!! O.O

4 dagar! Kan inte fatta det! Året har gått så fort... både detta året och hela terminen i ettan. Terminen i sig har varit ganska seg men rolig :) Jag har träffat både underbara nya människor och människor som har varit skit, men kanske har förbättrats och tvärt om (Y)

Jag har lärt mig många ny saker och har samtidigt fått spendera mycket tid med min dröm och mitt drömyrke. Även har jag spenderat mycket tid med människor som har samma intresse som jag. Detta året kommer jag bära med mig länge :) <3

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards