Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Elise East - 21 april 2014 17:01

Hejsan på er igen :3

 

Tänkte länka en video som jag, Gabriella ocg Ella gjorde för någon vecka sedan. Vi gjorde en "Best Friend Tag" som Gabriella la upp på sin Youtube-kanal. Det var jättekul att göra den :3

Ni kan klicka --> HÄR <-- för att komma till klippet om ni vill kolla på det :3 <3

 


Just nu sitter jag och Jennica på Altanen med våra datorer och så... Vi har la trevligt :3

Kollar på en JÄTTEBRA!!! Serie jag hittade idag. Den heter "Teen Wolf". Någon av er har säkert redan sett den eller kollar på den :)

Men jag ÄLSKAR DEN!!! Bästa serien efter Pretty little liars. Värt att kolla på :)

 

Ska kolla på den nu... Så skriver lite senare :)

Hare GÖTT <3

 

              Mamma bad mej testa läsa denna bok. Den är Jättebra!! Ska fortsätta läsa den idag fast lite senare hehe :3

KRAM <3

Av Elise East - 21 april 2014 12:47

Hejsan människor :3

Idag är det sista dagen på Påsklovet... Det har gått för fort!!! Vill inte att det ska ta slut. Men vill ändå komma tillbaa till skolan, och speciellt imorrn eftersom då är det Tisdag, och då har vi syslöjd och vill bli klar med det jag håller på med :) <3

Kommer bilder när jag är klar :3

 

Här är lite andra bilder från påsken, och hos mormor och morfar och så :3 <3

                  Några bilder har jag tagit från min syster Jennica... Hon tog bilder hos ormor och morfar när vi va där :3

 

Ska till affären med henne... Skriver lite senare när vi kommer tillbaka igen :3 <3

 

CIAO på er<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards