Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under januari 2012

Av Elise East - 31 januari 2012 21:13

Idag va jag iskolan som vanligt... de va ganska kul :)

Hade so läxförhör... de va ganska kul!

Vid klockan 14:00 skulle jagf ha utväklingssamtal men min mentor hade dubbelbokat så jag fick ha möte halv tre ist...

Men sen blev de mer äm en timme för sent tror jag :/

Men de gjorde inget för då kunde jag va med max :D

Men efter de så gick jag till mitt skåp och då mötte jag ina... då pratade vi en stund...

Jag måste gå och lägga mej nu!

Hare så GÖTT så skriver jag mer imorrn <333333

KRAAM <3 

Cooling <3 :D

Hade tråkigt så jag tog en bild på mej :D tyckte den vart bra :)

Ville bara säga en sak till....

Idag blev VENDELA 15 år gammal :D

Hälften till 30 ;) haha skojja!

Men hon får ett GRATTIS från mej och jag hoppas att ni ger henne ett grattis med :D

Men nu måste jag dra <3

PUZZZ <3! :D

//

ville bara lägga upp denna bild för jag tycker den e otroligt fin...

Till dej min ÄLSKLING! <333333 (Mango) :D

Av Elise East - 30 januari 2012 22:53

Idag har jag vart i skolan... men mamma säger att jag måste lägga mej så jag får skriva om de imorrn ;) <3

Jag e så ledsen för att jag intre bloggade tidigare men jag har så ont i magen så de e inte sant... Mamma tror att de e träningsvärk :D

Hoppas de går över <3

Men jag ska börja med dagens outfit :)

Så nu kommer tre bilder jag personligen gillas mkt :D

Dagens outfit ;D Ett par vanliga tights, ett blått vitt linne och en blå, grå randig långärmad tröja över ;D

Älskar denna bild... Tycker den blev fin :D <33333

Lite åt fel håll jag vet... men jag ville lägga upp den iaf för jag tycker den e fin :D

Man kan säga att de e min favo bild :D

Men ni får hare så GÖTT så hörs vi imorrn och kanske innan skolam men vi får se :)

PS: Jag hade tänkt göra mitt första blogginlägg när jag får min nya mobil... De e på onsdag, torsdag eller fredag... dåe ska ni få ett :D

PUUUUUUUZZ <333333

//

 

Av Elise East - 29 januari 2012 21:48

Under dagen har jag bara vart hemma och vart med en kompis... (Nämner inga namn...) ;)

De va kul.... höll på att garva ihjäl mej :D

Innan de tog jag mej ett varmt bad... så NICE!

Sen efter jag va med kompisen så började jag ränsa ur mitt sminkbord... (Jag behöll nästan allt )

Hehe...

Har tråkigt just nu men idag har jag inget att skriva typ! men jag hoppas atrt jag har mer att skriva imorrn efter skolan :)

Imorrn ska mamma betala mobilen också :D

Jag längtar... Iaf tills vi får den... då ska jag nörda temple run och massa andra spel !

Men nu ska jag sova   för jag e trött <333

Så vi ses imorrn <3333

Hare GÖTT!!!!!!!!

KRAAAAAM <3

//

Älsklingen borstar tänderna han inte har ;D <3

Av Elise East - 29 januari 2012 15:18

Idag har jag bara vart hemma och inte gjort så mkt...

Nu e jag med syskorna och gör inge speciellt :)
Har inte så mkt mer att säga...

Mamma, Marcus och Max kom nyss hem från affären :)

Max e ledsen

Men jag ska va med en kompis nu så jag skriver senare :)

KRAAAM

Hare GÖTT <3333

//

 

Av Elise East - 28 januari 2012 17:39

Nu kom vi typ nyss hem från mormor och morfar... de va kul :)

Och just nu sitter jag och fixar ett nytt skype konto men jag kommer använda de gamla mer!

Sen sitter jag och lyssnar på en asbra låt :D

Jag gillar denna låt och en till med rihanna :)

Den låten e också bra :)

Men jag ska äta nu så jag skriver sen :) <3

Hare GÖÖÖTT :) <3333

Av Elise East - 28 januari 2012 11:26

Idag har jag inte gjort så mkt... Va på AROSfortet igår men mina älsklingar och systrar :)

Ja så HIMMLA KUL! roligaste stället EVET! :)

Idag ska jag bäretta vilka banor vi klarade och misslyckades på och vilka vi körde!

Men först en viktigare grej (de e viktigt för mej)

JAG VANN DEN GRÖNA MOBILEN!!

E så j*vla glad :)

 Hoppas vi kan hämta den snart :)

Men tebax till de vi snackade om ;)

Vi körde:

Cliffhanger : Misslyckad

Basket : Godkänd

Vattenfallet : Godkänd

Krypgången : godkänd

Fotboll : Godkänd

Aphuset : Godkänd

Hajviken : Misslyckad

Badhuset : Godkänd

Lusthuset : Misslyckad

Stålmannen : godkänd

Djungeln : Misslyckad

Märklincellen : Godkänd

Palätt : Godkänd

fängelset : Misslyckad

inbrottstjuven : Misslyckad

Havet : Misslyckad

Golfen : Misslyckad

Bootcamp : Godkänd

Inka : Misslyckad

Lutande rummen : Misslyckad

Fiska : Godkänd

Spiderman : Godkänd

Zion : misslyckad

Muskelberget : Misslyckad


De va alla vi körde... Och vi fick 520 poäng ;)

Vårat lag vann över flikkorna ;)

De va askul :D

Jag vill dit idag igen...

Men jag måste logga nu för jag ska till mormor och morfar för morfar har namnsdag idag... Men jag slriver när jag kommer hem igen :)

KRAAM <3333333333333

//

 

Av Elise East - 27 januari 2012 23:53

Idag va jag ju med tjejerna på AROSfortet för första gången i mitt liv!

De va askul :D

De va jag, Vendela, Linda, Gabriella, Ida och Ina...

Lagen hette:

Lag ett: Flikkorna (Ida, Vendela, Ina och jennica:)

Lag två: Sträckgubbarna (Linda, Gabriella och Jag :)

Vi kommer åka dit fler gånger!

De va så kul och jag hoppas att de kommer fler roliga dagar :D

Imorrn när jag skriver jag om vilka banor vi körde, vilka banor vi klarade och vilka vi misslyckades med :)

Men nu måste jag gå och lägga mej för de e övet 00:00

Men Hare GÖTT så ses vi imorrn <3

PUZZ <33333

//

   

:D

Av Elise East - 27 januari 2012 12:46

Har tråkigt så jag ville bara göra ett kort inlägg och skriva de :D

Vet att jag e tråkig men aja :D <3

Kram :)

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards