Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under november 2013

<3

Av Elise East - 24 november 2013 18:08

 

Av Elise East - 24 november 2013 17:21

Hejsan på er :D

 

Igår va det lördag... BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!!! :O <3

Som jag skrev så skulle ju One Direction ha en 7 timmars live stream. Det hade dom... Men det vart inte prick 7 timmar utan det vart 7 timmar och 40 minuter :D Snacka om att man vart glad... Men ledsen för att det tog slut :(

Men jag hoppas att videon kommer ligga på YT sen så jag kan kolla fler gånger ;)

   Igår va jag nere på samhället med Jennica, Ida och Elin. Vi hade jättekul hehe :) Eller vi handlade och snackade om allt möjligt. Jag köpte saker som jag skulle ha till kvällen. Då köpte jag Energidricka för att hålla mej vaken under de 7 timmarna och 40 minuterna hehe, en godispåse med jättemycket olika sorter i från coop. Det va jättegott godis... (rekommenderar ;) ) Sedan köpte jag också Cappuccino!!! :O <3 :D O.O Det är det godaste som finns att dricka :D

Jag provade en ny sak jag inte testat förut... Mamma åkte ner till affären igår... Vi mötte upp henne... Men när vi kom hem kom jag på idén... Jag ville ha minimarshmallows i så jag bad Jennica smsa mamma så hon kunde köpa det till mej... När mamma sedan kom hem gjorde jag en kopp och ha i marshmallows. Det vart SUPERGOTT!!!!! så nu sitter jag i mitt rum och dricker en kopp Cappuccino med marshmallows.

   

Ni borde prova! (gillar ni kaffe gillar ni garanterat detta! <3 )

 

Idag har det varit en helt okej dag..Har varit hemma och inte gjort så mycket... Väntar på att mamma ska fixa maten... (Är jättehungrig! O.O ) Vi ska äta moussaka... Ska jag vara ärlig har jag glömt vad det var hahaha ;)

 

Men ska spela lite spel nu.. Så jag skriver senare ;) <33

Hare GÖTT

KRAM

//

 

 

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 23 november 2013 17:43

Hejsan på er snyggingar ;)

 

Just nu är jag jättetaggad och exalterad! snart händer en jätterolig sak... :D

Ni alla vet ju att jag ä en Directioner... Idag klockan 20:00 ska 1D ha en 7 timmars live stream :D

Snacka om kul!!!!! har varit så uppspelt hela dagen och klagat på att jag inte kunant glra vissa saker för det skulle ta så lång tid och att det har varit lite tid kvar... hehe, Mamma håller på med maten nu och det är ca två timmar kvar... Jag kommer inte kunna äta O.O Haha skojja men det kommer kännas som om tiden bara rinner iväg ;)

 

Måste gå... Ska spela ett spel med Alex sedan tror jag att vi ska äta hehe, men jag bloggar en stund efter maten om vad jag köpte på affären idag som jag ska ha ikväll/inatt ;)

Hare GÖTT!!!!

KRAM

//

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 21 november 2013 18:49

Hejsan på er :D

 

Idag är det Torsdag. Jag har varit hemma från skolan idag för jag hade ont i huvudet.. Men det är bättre nu :) <3

Imorgon är det FREDAG :D Då har vi bästa lektionerna. Vi har SO och BILD :D <3
 Vi håller ju på med en film på bilden. Jag är i grupp med Ella, Gabriella, Caroline och Erika. Våran fil blir bäst!
För er som inte vet vilka Carro och Erika är så är det två supersnälla tjejer i min klass :D

Våran film heter "Beware of the basement". Kan berätta mer om den senare någon dag ;)


Men nu ska jag kolla på ett program på datan hehe. Men jag skriver imorrn igen :D Men det blir antingen under skoldagen eller på lördag för imorrn är det en "skoldans" egentligen inte skolan som ordnat, men mina vänner vill att jag följer med, så varför inte ;)

Vi ska fixa hos Linda efter skolan. Det börjar vid 20:00 och slutar 24:00. Det kan nog bli kul :D <3

 

Hare GÖTT snyggingar så höres vi! <3

KRAM

//

 

 
Visst har jag skrivit fint på mina fingrar ;) <3

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 20 november 2013 13:37

Hejsan på er :))

 

Idag har jag en ensam onsdag i skolan... Utom på lektionerna då och vid lunchen men annars på rasterna...

Ella är inte i skolan idag, vet inte varför, och Gabbi är också sjuk idag igen... Så jag har ingen att va med :p

men men...

Väntar på att klockan ska bli 14:10 så vi kan ha våran sista lektion och sedan få gå hem. Orkar inte va i skolan.. Har fett ont i huvudet :/ Men tiden går fort, kanske inte om man har tråkigt men får väl försöka att ha kul :P

 

Vet inte vad jag ska skriva mer...

Hare GÖTT så länga så skriver jag senare när jag kommer hem ikväll :)

Mer träning idag hehe :) <33

KRAM

//

 

 

Av Elise East - 19 november 2013 22:38

Hejsan på er snyggingar ;)

 

Idag har det varit den jättekul dag :) Jättekul och jättekul kanske man inte kan säga, men det har varit en helt okej dag iallafall :)

Slöjden idag va den längsta jag haft... Jag skulle skriva en utvärdering på min nalle jag sydde. Det gick ju superbra... inte :P Satt i typ 70 år och funderade på hur jag skulle börja. men men hehe :P

 

Idag är det andra dagen på min träning... Idag gjorde jag den ordentligt. Det va jobbigt men bra träning. Sedan tog jag en varm dusch. Det va jätteskönt, behövde dessutom tvätta håret hehe ;) OCH JAG VET!!! Ina om du läser detta... Jag vet att jag inte har skrivit av schemat till dej :) Har bara inte haft tid :/ <3

 


Just ni sitter jag i mitt rum och ska spela lite spel på datan med brorsan :P ska la bli kuel ;)

Så måste sluta, men skriver imorrn igen ;)

Hare GÖTT!

KRAM

//

 

    Ina och jag hade kul på Elevens val i måndags hahaha ;)

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 18 november 2013 17:39

Hejsan på er :D

 

Idag är det måndag hehe :)

Det har varit en helt okej dag idag. Vi har haft alla normala lektioner, fast på matten kollade vi klart på en film vi började med förra veckan :) Den heter 21. Den är fett bra jueh ;)

På idrotten körde vi "kryssa kung", det va jättekul fast jag blev träffad hela tiden ;)

För er som inte vet vad "kryssa kung" är så ska man vara två lag. om man kör i en idrottshall ska varje lag ha varsin halva av salen. Man kan markera upp halvan med bänkar eller annat. Man ska bygga upp hinder på sin planhalva för att ha mindre chans att bli träffad av bollar. Man får bygga hur man vill såklart :P Sedan ska man gå ihop i lagen och välja ut en kung utan att de andra laget vet vilken det är. Sedan när matchen startar ska man ha skumgummibollar som man kastar på varandra. Den som blir träffad måste lägga sej ner på marken på mage. Kungen ska då (utan att bli träffad av en boll) smyga fram och "rita" ett kryss med fingret på ryggen för att man ska få vara med i spelet igen. Om man vill fuska lite kan man ha fler som kryssar men inte är kung och kan därför inte hjälpa personer tillbaka in i spelet, men det vilseleder det andra laget och tror att det är någon annan som är kung.

 

Det är en jättekul lek, har inte kört den på åratal haha, skojja ;) Men det va kul :)

Vi va på kantzowska idag. Det va kul, vi va där med 9:4:s tjejer och hade idrott hehe :)

   Efter idrotten åkte jag hem. När jag kom hem gick jag direkt och skar upp minimelon på hälften, jag har varit sugen på melon hela dagen haha :P Så det var gott. Det va ett tag sedan jag åt melon om an inte räknar med de gångerna Jennica har köpt melon och jag har fått smaka. Men då har det varit typ en liten minibit om jag frågat ;)

 

Men nu ska jag prova mitt nya tränings schema. Gjorde det idag hehe, ska hålla på i 35 dagar med samma träning och inte äta godis och bara äta nyttigt. Vi får se hur det går hmmh ;)

Önska mej lycka till! <3

 

Men vi höres lite senare snyggingar ;)

Hare GÖTT
KRAM

//

 

Btw, det är bara 36 dagar kvar till JULAFTON :D I'm so excited!!! :D <3

 

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 17 november 2013 20:32

Hejsan :D

 

Idag har det varit en lång men helt okej dag.

Igår fixade jag mina naglar och fixade tippar och så. Och idag målade jag dom :)

Jag har målat flaggor på dom :D <3

   

Innan jag vart helt klar med naglarna ville Jennica att hon och jag skulle åka ner till ica för att köpa frukt. Så jag följde med heh :)

Jennica köpte en mango och en minivattenmelon. Jag köpte bara en minivattenmelon hehe :)

Låter jättegott!

Har inte ätit den än men ska det imorrn efter skolan har jag planerat ;) <33

 

Men det börjar bli dax att sova nu, så jag skriver mer imorrn!

 

Hare GÖTT

KRAM

//

 

 

 

 

 

CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards