Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under maj 2012

Av Elise East - 24 maj 2012 16:12

Idag har jag också vart hemma från skolan... De e varm ca 31 grader ute ;)

Så alex badar i vattenspridarn...

lr gjorde... vet nt.

Linda e här och skojjar som vanligt :D

Och max har lärt sej hur man öppnar skåp "osv" ;)

Vet nt vad jag ska skriva... Förutom att jag har börjat gilla en kille som heter David... Han går nt på skolan och han bor nt i hallsta men han e urgullig! <3

Men aja ;) Ska hitta på nått nu tills klockan 7 för då ska vi på Alex teater med hans klass :)

Men Hare GÖTT så skriver jag mer ikväll :)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3333333333

Till dej från mej SÖTNOS!!! <33333333333333 :) (nämner inget namn ;) <33)

Av Elise East - 23 maj 2012 13:55

Idag e jag hemma från skolan för jag mår illa och har ont i huvudet...

Men de börjar gå över :)

Tängte ha frågestund snart på bloggen... bara påminner i förväg så ni vet så ni kan tänka ut frågor och så :)

Men om ca två - tre dagar ungefär :)

Just nu sitter jag och kollar på lite roliga videospå youtube.com :)

Men nu ska jag kolla klart på videon och sen rita lite tror jag :)

Hare GÖTT!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <33333333333333

//

 

Av Elise East - 22 maj 2012 21:40

Idag hare vart en superkul dag :D

På SO:n va vi vid skantzen och hade typ som ett rollspel :)

De va superkul... och de roliga va att de skulle vara från år "1904" :D

Jag, Ina, Elin, Gabriella, Isak, Jesper och jonathan va barn i en familj :)

Våra namn:

Jag = Johanna

Ina = Emmy Andrea

Elin = Klara

Gabriella = Fanny (Något mer va de ;) )

Isak = Per

Jesper = Karl-Fredrik

Jonathan = Karl-Axel

De va alla mina "syskon" år 1904 :)

Våran mamma hette Johanna (nått mer ;) (Som jag :D )

Snacka om kul de va... :D

Vi fick olika sysslor att göra...

Jag skulle först gräva upp lite jord i en rabatt med "Emmy" (ina) och sen skulle vi plantera blommor i samma rabatt :)

Efter de gick jag upp i "kuskbostaden" och frågade om dom ville ha hjälp... Då skulle jag skära rabarber til en rabarberkräm...

De va kul... Efter att jag hade skärt dom skulle jag hälla ner dom i en kastrull på spisen och sen låta de vara en stund...

Sen skulle jag blanda ihop vatten och potatispulver för att sen hälla de i rabarberna och vattnet... De gjorde allt mycker tjockare och blev en kräm :)

Efter de så fick jag lära mej att göra blommkrantsar... De va superkul de med )

Efter de när dom tre timmarna nästan va slut så gick jag, Gabbi, Elin och Ina ner till bagarstugan och bakade varsitt bröd... (Men nt gabbi för hon hade redan bakat innan :) )

Efter de va de dax att sätta sej vid bordet för vi skulle ha nån slags "Fest"

Vi åt bröd och drack vatten lr te till :)

(jag drack vatten :) )

Sen va de slut och vi gick för att byta om till våra vanliga kläder igen :)

De va dom tre timmarna de ;)

Men nu måste jag äta... Så jag skriver mer imorrn :)

Hare GÖTT !!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM <3333333333333333333333

//

 

Av Elise East - 20 maj 2012 19:55

Idag har de vart supervarmt :)

Gabbi har sovit hos oss sän torsdag :) De har vart kul:D

Om ni undrar vrf jag nt har bloggat på ett tag så har jag fortfarande ont i handleden.

Om jag nt har bärettat så va de såhär... Jag, Alex, Elin.S och jennica va på stutsmattan och så Hoppade Alex frammför mej så jag va tvungen att hoppa bakåt och då slog jag i min handled... Först trode jag att de va en sån där tillfällig skada bara men de vart värre och jag slog i de varje dag och folk (jennica) Slog och tryckte på min handled hela tiden... Men vi va hos läkarna i hallsta och dom sa att de kunde va en spricka lr bara en långvarig stukning...

Men vi ska åka te "Eriksborg" imorrn och röntga den så vi vet säkert vad de e :)

Just nu sitter Jennica, Danne och jennica och spelar bil-spel på tv:n, Vendela e med Elin.S och mamma och max e i köket och lagar mat :)

Men ska äta nu... Så skriver mer ikväll :)

Ledsen att jag nt har bloggat... Men nu vet ni vrf ;D

Men hare GÖTT <33

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <33333333333333

//

 

Av Elise East - 13 maj 2012 21:11

Nu ska jag snart sova :)

Jag kollar på annoying orange :D <333

In my heart :D <3

Men nu ska jag sova... Så jag skriver mer imorrn :D om ja hinner innan skolan :) <3

Hare GÖTT! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <33333333

 

Av Elise East - 13 maj 2012 12:51

Jag e så himmla ledsen att jag nt har bloggat sän april (tror jag...)

Jag vet nt vrf jag nt har bloggat på så länge... Kanske för att jag har typ vart med kompisar

varje dag och kommit hem sent sen nr orkat blogga lr nått... Men jag e så SJUKT ledsen och

jag hoppas att ni förstår de :')<3

Tängte bara skriva lite om förra veckan och sen lägga ut massa bilder :D <3

Förra veckan va mamma i holland hos marcus och då tog mormor och morfar hand om oss... Morfar va jobbig

men de e han alltid så jag e van :D <3

När mamma kom hen i fredags så va vi i stan och väntade i flera timmar på att hon skulle komma

för hon råkade missa bussen från arlanda så vi fick vänta ett tag... Men då åkte vi te erikslund och handlade lite :)

Jag och vendela åkte med dit och jag köpte ett skal till min iphone 3gs :) och lite godis innför helgen :D

Vendela köpte också ett skal e sin iphone 4 och lite godis ;P

Vi hade superkul fast när vi skulle åka te willys för då började vi bråka med morfar :P

Men de e okej nu :D

Sen vid ca 19-20 tiden hämtade vi mamma och så åkte vi hem :D

Vi fick en nuckelring av henne med en sko som de va hjårnan på och så stog de (I <3 amsterdam) på den :D

Min va lila jennicas va svart tror jag och vendelas kommer jag nt ihåg ;P

Sen fick vi varsin mini polly påse och en låda med pärlor och snören och så så man kulde göra egna smycken :D Jag har gjort ett blått som jag har på mej nu :D <33

Älskar de och de va superlätt att göra med :D <33

Men nu kommer lite bilder :d <33

PUZZ så länga :D <3333


Bilder:


(Hos pappa :D <3)

       


Va på gymmet med gabriella och Jennica förra helgen :D Superkul utom att jag gjorde lla min armbåge ;P

       


 Denna sko har jag gjort om själv :D Älskar den men kan nt ha den för de e storlek 33 och jag har 36-37 :D


Inga fäeger hår nt... Baragrått och trist ;PDA!! :D <3

Superkul dag med Ina och Jennica :D <33 (Träffade IDA :D <333 Samma dag :D <33 Löv Ya ida :D <3)

     


,   Detta e min kalva an halsbandet :D Den andra har LindaUnderbarasteSötasteFinasteSnällasteGulligaste
RoligasteJohansson :D <33 Älskar dej gmn :D <3


 VILL HAAAAA :D <3


 Bakade en dag förra veckan :d den vart asbra :D <33


(igår) Vendela konfirmerades igår :D de va superkul att vara där då men de va super varmt med ;P

Och Älsklingen Max har bestämmt sej för att bli mästare på piano ;D <3

   


                                                  
   Älsklgen har lärt sej att sitta utan hjälp :D e så

Coolingen ;P <33                                             
         stolt :'D <33333

   



Idag :D jag och musse chillar på stutsmattan ;P

  SÖÖÖÖÖT :D <33333



Detta e vad jag fick av mamma :d <33

  JIPPI :D <3


Såhär blev mitt armband/min fotlänk ;P

  Älskart ;P

Men nu ska jag nog gå ut lite lr nått ;P Så jag skriver mer ikväll :D <33333

Hare GÖTT!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <33333333333

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards