Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under november 2011

Av Elise East - 14 november 2011 15:59

hejhej bloggen:)

Idag har jag varit i skolan ganska trögt men aja måste juh...

Nu sitter jag hemma hoss Elin Bästa Skogman och gör nt så mkt. Hon va och åt nyss:)Hon tyckte det va gått...

Dom åt lasange;P

JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ!!!!! jage as hungrig;P

Elin plattar håret nu :) ( Skrev detta föratt ni skulle få annatat tänka på...;P)

Har as kul;P NOOT. Det är en fuck up kille som chattar med mej på facebook!!! jag får damp!Justeelin ville att jag skulle skriva att hon pratar med sitt hår;)

Men nu ska jag nt skriva mer för jag vet nt vad jag ska skriva;P

Puzz och kram vänner<33//

 

Av Elise East - 13 november 2011 17:49

Idag äre  söndag:)

Sissta dan denna vecka... Skola imorron, Men man måste juh...

Men nu ska jag gå upp och städa i mitt rum:)<333

Puzz<3

 

Av Elise East - 9 november 2011 15:08

Tjoobre alla;P

idag har jag varit hemma från skolan för jag mår skit dåligt men tror att jag ska gå imorron vi får se;P

Igår åt vi smörgåstårta... Det va gått =}

OMFG!!!! Jag tror nt att jag orkar hålla mina känslor inne längre! Jag måste berätta för den jag gillar att jag e

"IN LOVE"

Men det går bara nt... men om han nt hade tjej skulle jag sagt det för länge sen "/<333333

Men jag måste berätta innan jul har jag sagt men jag tror nt att jag vågar :'/

MEn jag har nt så mkr att säga mera:/}

Puzz

 

Av Elise East - 9 november 2011 15:03

Elli här!

Ville bara säga hej!


Kram!/


 

Av Elise East - 9 november 2011 15:02

Tjeena!

Veddan, här! checka min blogg! (:

www.wendii.bloggplatsen.se


Kram!

Av Elise East - 3 november 2011 12:03

Hejsan bloggen =B)  Bloggade nt igår pga familjen;P

Men jaja... ;P

Idag ska jag städa mitt rum,lägga in kläder i garderoben och packa för imorgon ska jag vendela jennica och alex åka

med pappa till stenungsund:DDDDD  (Det ligger utanför göteborg;p)

Det ska bli kul =B

Sen på måndag är det skola igen :/ MEn aja dit måste man juh...

Jag har massa kläder:) Lägger ut en bild om ni vill :) Fast det är nt alla mina kläder förstoss:)

Jag va på tandläkaren förra veckan ock hon rekomenderade en munskölj (vet ej hur det stavas;P)

Den e superbra:)

Ganska mulet idag... Mysigt<33 (det orange i mitten av bilden typ är min lampa;P)

Kolla bilderna... Mobilen ni ser är min =B) Hoppas ni gillar den :)

Sen tog jag en bild på mitt smink gast det är nt allt såklart;P

Men jag skriver mer senare nu ska jag gå och äta frukost... (Sent jag vet =B)

Puzzpuzz

// Elise Bubblan Öst<33333

Bilder...

 

nt så mkt;P

 

Ganska suddig men aja;P

 

Fint väder vi har här i hallsta;P (lr nt;P Det orande i mitten är min lampa som jag sa;P)

 

Min braiga FLUX!!! :) Den rekomenderar jag :)

Mitt smink:) Ganska suddig bild jag vet men jag ville visa er:) Men detta e nt allt så ni vet:)

 

Min fina mobil:) hehe jag gillar den mkt;P

Men aja puzz på er<333333

Av Elise East - 1 november 2011 15:37

Hejhej bloggen :)

Jag har nt så lång tid på mej att blogga men tänkte bara skriva fort vad jag har gjort idag;P¨

Idag när jag vaknade kollade jag på film =B Det va kul:)

Sen efter ett tag gick jag och min syster jennica och min lillebror Alex:S Till affären:) Jag köpte nudlar tre för 10kr;P och så köpte jag en läsk ;P

Gött:)

Kan lägga ut bilder om ni vill :)

Men nu ska jag och de andra gå över till farmor och farfar och äta lite god mat och va med dom en stund:)

Puzzpuzz älskar er

// Elise Bubblan Öst♥♥♥♥♥

Bild...

 Mums :) 

   

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards