Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under september 2012

Av Elise East - 26 september 2012 21:52

Godkväll bästa :) <33

Tagga septemberflåset imorrn då :P Haha skojja... Jag hoppas att de går bra :)

Lite segt men jaa... Man får göra sitt bästa :P

Nu efter skolan har de inte hänt så mkt... Har var med Olivia en stund och sedan har vi ätit mat.. De vart Lasange :)

Jag har en ny favoritlåt... (om man inte räknar med One direction... De bästa asså :P )

 Bästa eller vad :P <33 Finaste låten :)


Sedan har ju bästa   släppt en ny låt... Och snacka om att den e bra : Första gången jag hörde den va jag fast :) <33333333333

LÖV YA BOYS <33333333

Bästa LÅTEN :DDDD <333

Men måste sova nu så ni får Hare GÖTT och så höres vi :) <33

KRAAAAAM <33

//

 

Av Elise East - 26 september 2012 12:50

Hejsan :) idag är skolan som vanligt :) ganska tråkig bara dör att gabriella är sjuk... Men jag har ju ella och de andra tjejerna att prata med Samt ida, Ina, Linda, och Elin :)
Har NO nu... De even lång lektion... Men de e den sista lektionen för veckan för imorrn har vi septemberflåset och på fredag är vi lediga :) så de e chill :} men jag skriver mer senare så höres vi :) Hare GÖTT <333
KRAAAAAM ?

Av Elise East - 21 september 2012 21:59

Hejsan :)

Idag har de inte häns så mkt... Bara vart i skolan som vanligt fast de känndes lite konstigt att omma tebax te skolan efter två veckor igen :P

Men nu känns allt som vanligt... Typ iaf :P

Har snackat med lite vänner idag och så... Jag och Ida har snackat på skype... De va askul :P

LindaBästaJohansson ska sova hos oss :D Jippi :)

Men ska logga ut nu för de e sent så jag skriver mer imorrn :)

Hare GÖTT så höres vi :

KRAAAM <3333333

//

 

PS: Bilder kommer imorrn :) <33

Löve YA :)


Av Elise East - 17 september 2012 11:47

Tjena hallå hej :)
Jag har Inge liv idag ... Men de kan nog bero på att de e första dagen på två veckor i skolan för mej ;) de e kul att vara tebax men ganska jobbigt för att i Turkiet behövde man inte gå upp så tidigt ??
Jag och gabbi har precis varit och ätit mat... Starkt som vanligt ? jag önskar att de kunde göra lite mindre stark mat i skolan för man bränner nästan tungan av sej ? aja...nu ska jag och gabbi göra något innan vi dör av tråkighet ?
Hare GÖTT så höres vi senare :)
KRAAAAAAAM <33333

Av Elise East - 9 september 2012 19:06

Nu blire att dra ner te spelhallen men syskona och kanske spela lite spel sedan ska vi dra och äta middag med hela "fammen" ;) ska bli gött gör jag e hungrig :) idag har vi badat mkt... Först bara i bassängen sedan drog vi te vattenruchebanorna och chillade med massa kul ;) Jag och Vendela sitter just nu i lobyn och skriver lite på internet :) men nu ska jag tweetra lite och facebooka lite sedan drar vi ;))
Oc ca två dagar är vi hemma i sverige igen ;) de ska bli kul men jobbigt ;) aja...
Hare GÖTT så hördes vi kanske imorrn ;) då ska vi Lapa sol för att bli brunare hihi :)
KRAAAAAAAAAM <333333333333
// Elise bubblan ;)

Av Elise East - 8 september 2012 17:42

Det är så varmt att man skulle vilja ha en snöhög i rummet ;) haha nääs jag skojja bara:) det e 4 dagar kvar tills vi e i Sverige igen :D jag vill aldrig åka hem från detta underbara Turkiet <3333 men problemet e ju att mab måste:/ men sedan kan man ju åka tebax någon gång ;) jag och Vendela sitter nere i lobyn och håller på att surfa lite på internet för man har gratis internet där :) idag har vi badat i poolen ett tag. De va Skönt att svalka sej när de e så varmt i luften ;) på natten har vi AC:n på och så vaknar man av att de e superkallt så går man ut på balkongen och får som en värmepuff i ansiktet ??? hihi ;) men senare under dagen är de skönt med varmt men ibland blir det för varmt ;) men så äre när man är utomlands ;) och färg har man fått lite också :) ska bli kul att jämföra med vännerna när man kommer hem :) men nu ska nog jag tweetra lite sedan gå upp på rummet ;) hare GÖTT <333
KRAAAAAAAM <33333

Av Elise East - 3 september 2012 21:07

Av Elise East - 3 september 2012 21:05

Renare allihopa :) idag har vi gjort ganska mkt... Jag pappa och jennica har vart ner te stan för att handla lite extra saker till maten som vi behövde ;) sedan fixade jag min väska klar så den e klar. Sedan gjorde vi väl inte så mkt... Vi väntade på att Elin skulle komma så vi kunde dra ner te Ica och köpa blommor te Ulrikas brudbukett ;) men hinner inte skriva mer nu för nu drar vi te kiosken ;)
Hare GÖTT ;) kraaaaaaaaaaaam <3333333333333

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards