Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under september 2014

Av Elise East - 26 september 2014 23:25

Hejsan på er :)

 

Ville bara göra ett kort inlägg innan jag ska sova.

jag vet att jag är jätteseg på att blogga... Och eftersom det tagit tid har det bara blivit mer och mer att berätta... Jag skulle kunna hålla på i evigheter...

 

Men istället ska jag försöka skriv så många lappar under året som jag kan... (Av det som vinns kvar...) och försöka minnas vad som hänt under året innan idag.

Sedan i slutet av året eller i början av nästa år kommer det ett kortfattat inlägg eller en video på/om det senaste året :)

 

Hoppas ni kommer gilla det ;)

 

Sov Gött alla beibs <3

Av Elise East - 7 september 2014 18:46

Hejsan på er :)

 

Igår var jag och Ella hemma hos Gabriella, hos hennes pappa som bor i V-ås.
Vi skulle sova där. Svinkul kväll/natt xD

 

Vi gjorde massa saker... Vi skrattade så vi grät (Iaf jag), vi kollade på filmer och vi skrämde upp varandra. Så otroligt kul!

 

Jag berättade om en film som heter SMILEY (<-- länk). Efter det vart Ella skrämd och vägde inte gå runti lägenheten själv. Det som gjorde saken värre var ju att hemma hos dom har de hängt upp två otroligt äkliga bilder. Man får seriöst kalla kårar av dom. Jag var tvungen att kolla ner i golvet när jag skulle till toan för den ena sitter precis utanför dörren. 
Precis efter jag berättat om filmen skojade vi med Ella. Hon vågade inte sätta ner fötterna på golvet för hon trodde att han skulle vara under soffan för jag sa att han kan typ dyka upp när som helst. 
Då skulle jag sätta mej ner och kolla under soffan och säga

"Smiley, är du där... Vill du gifta dej med mej?"

Men det han jag inte för Ella gallskrek när jag satte mej på knä på golvet och gav mej en hjärtattack. (Tack Ella!!) O.- 

 

Sedan skulle vi hämta en stol in i sovrummet från köket och Ella ville inte gå ensam så jag följde med. Jag tänkte skrämma henne men det gjorde jag inte för då skulle jag känna mej elak. Dock när vi kommer in i rummet igen är inte Gabriella där längre. Vi går in sakta i rummet och så hoppar Gabriella fram bakom dörren. Ella blir ju svinrädd och börjar skrika. 
Har aldrig haft så kul i mitt liv! xD

 

Det va en rolig och spännande kväll Hahahaha!

 

#Gabriella och Ella Älskar er mina tjejor! <3

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards