Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elise East - 26 oktober 2014 22:00

Hejsan på er :)

 

Just nu har jag/alla i skolan höstlov. I slutet av höstlovet är det Halloween! Sååå kul!

Bara lite synd att jag inte direkt har något planerat tills dess... Det skulle vara kul att kanske ha något Halloweenparty eller liknande så man får klä ut sig. Det som är synd är ju dock att vi inte är lika inne på högtider här i Sverige som de t.ex är i UK och USA. Det skulle vara kul om man var sådär insatt... Nu kanske inte alla är det där men de är mer insatta i det än vi här...

 

Om jag skulle klä ut mig nu skulle jag nog vilja spela "Red coat" eller "A" i Pretty little liars. Det skulle vara kul att vara. Eller typ en en vampyr eller en karaktär där man får sminka till sig mycket så man verkligen såg läskig ut. 

Nåja... Vi får väl se vad som händer :)

 

Ska kolla på lite filmer/serier och chilla resten av kvällen nu... 

Ha det bra så länge :)

 

(Kommer ett inlägg senare med bilder på lite kläder jag testat och vill ha hehe :) )

 

KRAM på er!

 

Underbaraste låten! <3

Av Elise East - 10 oktober 2014 13:15

Hejsan på er!

 

Ville göra en uppdatering eftersom jag inte bloggat på ett tag.

Här är lite snabba bilder på vad som gått under den tiden vi gått i skolan.

Lite bilder frän köket när vi lagad mat :) Sååå gott<3

         

 

Sedan har jag ändrat lite i mitt hår ;)

Före: 

      Medans:      Nästan klart ;)        Sista delen nu :D  

Mitt hår efter  

Kommer mer så fort som möjligt! 

Kram på er! <3


Av Elise East - 10 oktober 2014 11:15

 

  

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards