Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under november 2014

Av Elise East - 4 november 2014 00:20

Hejsan på er :)

 

Jag vet att man inte bloggar ofta och när jag väl gör det blir det oftast sent för jag inte orkar eller har tid på dagarna... Ni vet, man måste ju ta två bussar till skolan. Så sltar man 15:30 så kommer man hem rätt sent...

 

Ville bara göra en snabb uppdatering och sedan se hur ni har det :)

Jag har det jättebra.

Oktoberlovet (höstlovet) har precis varit. Det var helt okej... Skönt att slippa skolan och allt sträss och bara få vara. Men också långttråkigt för man satt mest hemma och kollade på film i sitt rum ensam eller spelade lite kanske eller så var man bara allmänt tråkig. 

 

Jag, Gabriella och Ella hittade faktiskt på något dock. Vi sov över hos Ella i slutet av lovet. Det var jättekul. Om man räknar ihop alla filmer JAG kollade på kollade jag på ca 7,5 filmer... (Jag och Ella började kolla på Coraline men jag somnade efter ca hälften av den. Gabriella hon sov xD)

 

De filmerna vi kollade på som jag velat se jättelänge fem av de sex Chucky filmerna. Vi såg sock inte trean. Men den ska vi ta och kolla på någon annan gång.

 

               Chucky                    Glen/Glenda               Tiffany

 

Otroligt bra filmer... Borde ses! :)

 

På tal om något helt annat... Vill ni se det färdiga resultatet för mitt hår?!? Well... Ni har inget val ;)

  Nu är detta en ganska suddig bild... Men ungefär såhär ser det ut. Färgen har börjat tona och blivit mer rosa nu... Det är snyggt... Men jag vill ha det lila...

Jag ska iallafall hålla i den lila färgen ett tag även om jag dock gillade ombrelocken... Men men... Saker och ting förändras... Jag kanske inte vill ha såhär om ett tag.... Då kanske jag vill ha hela håret lila som jag hade förut fast denna gången mer stark ljuslila eller vad man ska kalla den... När jag färgade hela lila sist vart det nästan svart... Och det gillade inte jag... Men men :) Lila blev det ju iallafall :)

 

Nu ska man ta och sova... Slänger upp något imorrn med förmodligen :)

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards