Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under mars 2012

Av Elise East - 29 mars 2012 21:33

Idag har jag vart i skolan... Nt världens bästa dag... Har vart på rätt dåligt humör för en grej idag! :/ <33

Men de e lungt just nu :)

Jag hinner nt skriva mer just nu... Men jag ville bara säga att6 jag ska börja filma... Iaf när morfar har fixat min kamera...

Jag ska filma :
"Dagens låt, Dagens outfit, Dagens kändis, m.m :) <3

Men de kommer så småning om :)

Men nu ska jag upp och börja skriva en ny bok... Dom resonerar mitt liv lite granna ;) <3

Älskar er mina sötnosar :) <3

 Hare GÖTT...

KRAAAAAAAAAM <33333333

//

 

Av Elise East - 27 mars 2012 22:43

Idag har de nt hänt så mkt... Bara att de har vart en hanska så lång dag i skolan... Men den e nu skut och jag ska snart soova ;)

innan jag gick upp för att blogga så bakade jag mufffins :) (MUMS!)

Doom vart ASGODA!!... (De e choklad smak :)

Jag brände mej :/... Men de e ganska bra nu :)

Imorrn har jag NO prov :/... Jag måste öva arsler av mej...

Men de e de värt för ett bra betyg :)


Men nu ska jag sova...

Skriver mer imorrn om jag hinner på mrgonen... Annars på kvällen/Efter skolan ;) <33

Hare GÖTT...

KRAAAAAM <33333333

//

 

Av Elise East - 26 mars 2012 22:15

Jag vet att jag nt har skrivit på ett ag... Men jag har nt haft tid <33

idag har jag vart i skolan...

En ganska jobbig dag om man säger så :/

Och en jobbig grej har hänt... Men de e inget jag hälst tar upp <33

Har nt så mkt att säga direkt...

Men nu ska jag gå och sova... Så jag skriver mer imorrn om jag hinner innan skolan... Annars efter ;) <33

Hare GÖTT !!

KRAAAAAAAAAM <3333333333

Av Elise East - 22 mars 2012 07:42

Idah har jag nt gjort så mkr än för de e morgon.. Ska te skolan snart :)

Jag börjar klockan 09:00, Vendela tycker att de e fuskit ;)

Jag kan bäretta lite om igår...

Jag, Jennica, Linda, Ida, Ina, och Elin åkte in te stan tillsammans :)

Vendela åkte såklart också med in te stan fast hon åkte med moa och madde :)

Efter att vi hade vart en stund i stan så gick jag och linda själva te en affär... Då kom en kompis te oss som heter William...

Och undrade om han fick va med oss ett tag ;)

De vart ett lååååååååååååååååååååååångt tag....

Men de gjorde nt nått för de va bara kul ;)

Jag ska lägga upp bilder efter skolan på vad jag köpte... Men nu kommer iaf en bild på min outfit idag :)

Allt jag har på mej e nytt... :)

Hehe :)

Älskar mina brillor :)

Här e jag igen :)

E man nt fin ;) <33

Men nu ska jag fixa min väska te skolan ;)

Så jag skriver senare igen :) (Efter skolan)

Hare GÖTT <33

KRAAAAAAAAAAAAM <333333  

Av Elise East - 17 mars 2012 09:14

Igår så va de en bra dag i skolan...

På hemkunskapen så gjorde vi potatis och lök soppa :)

Ina gjorde min fredag helt klart :D <33

Men aja :)

Jag jobbade med Gabriella... De gick superbra...


Man får tacka Max... När jag satt i soffan med han i knät så petade han mej med fingret i ÖGAT!!!

Och sen när jag gick in te mamma så sparkade han mej i andra ÖGAT!!!

Man tackar ;) <33

Det e en ganska lugn morgon :) (om man kan kalla de så ;)

Men nu ska jag måla klart mina naglar och ta en dusch :

Så skriver jag mer snart :)

Hare GÖTT!!! <33

KRAAAAM <3333333333

//

 

Av Elise East - 16 mars 2012 07:08

Nu på morgonen har jag nt gjort så mkt...

vaknade klockan 06:00...

Då gick jag ner och kollade om mamma va vaken... Men hon sov såklart ;) <3

Men nu måste jag göra iordning mej te skolan...

Jag börjar 08:15 fast vi skulle börjat 08:50 men så ändrade dom... men som de stog på våra gammla scheman så skulle vi igentlineg börjat 09:35...

Snacka om jobbigt ;)

Men jag skriver mer efter skolan :)

Hare GÖTT <333

KRAAAAAAAAM <33333

//

 

Av Elise East - 15 mars 2012 21:09

Idag har jag vart med om nått som jag ALDRIG trodde skulle hända...

Jag red på en häst idag :D

Jag ska börja ride med Ina och kanske Linda :)

De ska bli SUPERKUL!! :DDDD

Jag fick rida Sune.... Han va supersnäll...

Jag va hyperrädd först... och jag trodde att jag skulle DÖÖÖÖÖ...

en jag klarade mej ganska bra kan man säga :)

Idag när vi hade Musik så va de 4 stycken i klassen som förstörde hela lektionen...

Vi hade en kille som heter Erik som skulle prova att leda en lektion... De skulle bli kul och se vad han tyckte att vi skulle göra...

Men då såklart så förstördes HELA lektionen! :@

Sen på matten så tog Tina upp att man nt ska mobba andra för deras utseenden lr annat...

Jag har varit med om att många har sagt att de luktar katt kiss bara för att vi har haf många katter... Jag menar vrf just jag?

Vad har jag och alla andra som blir utsatta för detta gjort för nått? <33

Tycker synd om dom...

Jag skulle vilja göra så att all mobbning i världen bara va som bortblåst och att dom som mördar tänker till innan ett mord innträffa! <33

Jag skulle vilja fixa världen mkt bättre ok jag kunde... Men nu lycks jag nt så bra tror jag...

Jag vågar nt äns säga hur mkt jag gillar en viss person! Han e så himmka gullig och jag önska att han va min!

Älskar han så J*VLA mkt... och jag vill att han ska veta om de men jag vet nt vad jag ska göra!

Vill att de ska va bra mellan oss...

Men de jag e rädd för e att han ska skratta år mej om jag säger de,lr att han nt vill va min vän mer lr att han säger te alla och dom skrattar åt mej för att jag värkligen gillar han... Men de kan jag nt rå för...

För han e så otroligt underbart SÖÖÖT <33333

Men nu ska jag gå på toa sen ska jag nog kolla på lite film... och jag har tur... för jag och Elin e redan klara med våran läxa :)

Men hare så GÖTT så skriver jag igen imorrn :)

KRAAAAAAM <3333333

//

  


 En fråga bara... Sklle min kompis GabriellaSötaLaurin passa bra i rosa hår? :)

Kommentera svaret om i vill ;) <33

Älskar er !!!! <33

Av Elise East - 13 mars 2012 21:09

Idag har jag tagit de lungt...

Nt gjort så mkt... Men de har vart en superdag iaf :)

Jag har smsat med ElinBästaSkogman hela dagen typ... och så har jag snackat och skrivit med henne på skype :)

Senare nu på kvällen så har jag, Jennica och Alex hållt på med trolldeg idag igen :)

Jag har gjort massa saker :

Ni kommer kanske få se bilder imorrn <33

Men nu ska jag ta ett bad och sen gå och lägga mej :)

Godnatt och så ses vi imorrn <33

Hare GÖTT!!!!!

KRAAAAM <3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards