Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under februari 2014

Av Elise East - 24 februari 2014 14:37

Hejsan på er alla fina människor ;) <33

Jag ville bara visa er mina naglar jag fixade idag... Jättenöjd blev är ;) <3

Från såhär:

 Till:  
  
I made Flappy bird nails :D

 

Nu ska jag bara lyckas med andra handen... -.-' ;)

Hare GÖTT <3

KRAM

//

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 20 februari 2014 18:24

Hellu alla fina Människor! :D

 

Vet att jag inte skrivit på ett tag... Har inte haft något att skriva om... SNÄLLA HJÄLP MEJ!!!!!!! <3

 

Idag är det Torsdag... En chill dag även om jag var strässad över NO provet vi skulle ha idag... Men det gick faktiskt riktigt bra :)

I Tisdags var jag hos tandläkaren. Det gikck super :D Har inte varit där på över två år så det var kul att se hur mina tänder var... Har skött dom riktigt bra sa hon och jag borstar bra. Hon gav tips att använda dessa:
   De verkar superbra :D Fick mamma att köpa dom till mej idag xD

Sedan ska jag hämta ut munskölj snart som jag ska använda för extra fluor :)

 

Tråkigt att läsa om mitt tandläkarbesök i Guess... :P

 

Idag när jag gick hem från skolan gick jag förbi "våran" lekpark och blickade tillbaka till "sommaren 2011" Jag saknar den... Det var ett roligt år... Speciellt på sommaren... Och extra speciellt några veckor innan vi slutade 6:an... Jag minns den dagen som om det var igår... 

        Feelings... <3

 

Älskar denna person så otroligt mycket! som jag träffade då den tiden för första gången på år... et var då jag först började gilla han... FEELINGS! <3

 

Ska börja med en ska till Ella nu... En hemlig sak... Kommer bild när jag är klar ;) Vi får hoppas att hon gillar den Hahaha :3 <33

Hare GÖTT underbaraste! 

 

Puss på er

//

 

 

Några vinterbilder jag tagit :) <3
         



CIAO<3

Av Elise East - 9 februari 2014 20:05

Hejsan snyggingar :D <3

Ska bara skriva lite fort för jag kommer BOMBA med bilder från igår och några från idag :) <3
Igår var det min FÖDELSEDAG :DDDDD <333 16 bast <3

Jag bakade min tårta själv och fick underbara presenter! SÅÅÅÅ GLAD :D

 

                                                     
Jag fick också av mamma att jag ska få beställa ELF-smink (http://eyeslipsface.se/) för 300:- :D <333 TACK BÄSTA! <3 

Det var en underbar FÖDELSEDAG Snacka om den bästa! <33

Det börjar bli sent... Så ska ta och sova nu... Men vi kanske höres imorgon :D Hare GÖTT och Godnatt alla fina! <33

KRAM

//

 

 

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards