Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under april 2015

Av Elise East - 17 april 2015 01:04

Hello beautiful!

 

Jag vet att jag har varit väldigt inaktiv på bloggen nu ett tag men jag har verkligen tappat motivationen att kriva för att jag inte har något att skriva om. Jag behöver hjälp med att hitta saker att blogga om och så... 

Det kanske ni skulle vilja hjälpa mig med... Snälla??? :)

 

En annan sak som kan vara orsaken är att det är så otroligt mycket plugg i skolan just nu... Jag har uppgifter jag inte hunnit med att göra pågrund av att vi får nya uppgifter hela tiden så man hinner inte med. Nu t.ex har vi nationella i svenska idag...

Jag förväntar mig inte att det ska vara bra... Jag skulle gissa på att jag kommer få ett lägre betyg eftersom jag inte alls är förberedd.

 

Vi har fått en tid att göra denna uppgift men jag trodde att vi hade mer tid på oss!

Jag frågade min vän (nämner inga namn) när vi skulle ha det muntliga provet i svenska då svarade hon "onsdag nästa vecka" i måndags då... Så jag tänkte ju att jag skulle ha helgen och så att fixa detta på, men nej...

Det hade jag inte... Jag blev klar med den nu inatt... Jag ska prata om skönhetsideal... Önska mig lycka till... (Y)

 

Ska sova nu så jag orkar upp imorrn! Ha det såå bra... Ska försöka hitta motivationen igen, lovar <3

Kram på er!

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards