Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under december 2013

Av Elise East - 30 december 2013 23:53

Hejsan på er :D <3

 

Jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva till er tidigare idag så jag väntade tills nu ikväll/snart natt... Med att skriva.

Svar JA! Jag har bakat igen ;)

Idag testade jag en ny sak... Ja gjorde Saffranscupcakes med Vaniljfrosting och lite strössel på i granar och snöflingor former.

                      Jag bakar väldigt mycket denna månad ;) Men det är för att det är så många "högtider" eller vad man ska kalla de ;)

Plus att jag älskar de!

Jag ska baka imorrn med... Men då ska jag inte baka Cupcakes... Utan då ska jag baka en Cappuccinorutor från den bakbok jag fick av Gabriella i julklapp ;) <33

((((Om du läser detta Gabbi... Jag är ledsen men din Julklapp har fortfarande inte kommit :/ Jag får mejla säljarna och så får jag köpa något nytt till dej :I <3))))

Kan ni tänka er att just ny pågår början av den sista dagen på år 2013! :(Lite tråkigt faktiskt... För om man tar bort allt de tråkiga som hänt så har det här varit ett underbart år :) <3

 

Ska kolla på någon film och läsa en Fanfiction på Wattpad som Olivia rekommenderade till mej. (hoppas den är bra ;) )  Skriver igen imorrn snyggingar! ;) <33

Hare GÖTT och njut av en sista dag innan det nya året... Och ha ett bra 2014 sedan :D

 

KRAM

//

 

 



CIAO<3



Av Elise East - 29 december 2013 23:30

Hejsan på er :D <3

 

Tänkte bara lägga upp lite bilder på när jag bakade igår ;) <3

 

                   

Sov GÖTT snyggingar ;) <33

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 29 december 2013 19:48

               

Vet att det inte vart så mycket inne i matsalen... Jag hade en bild men jag råkade radera den... Det vart därför fler bilder på mej och mina vänner från min klass :) <3

Älskar er TJEJER :D <3 :*


KRAMAR <3

Av Elise East - 28 december 2013 19:17

Hejsan på er :D <3

 

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilderna igår eller i förrgår... Men jag vet att jag inte har det... Jag har gjort saker under dagarna och ås rinner tiden bara iväg.. Men nu ska jag lägga upp bilderna ;)

 

Det jag fick av Faminljen:

* Kopior av Dr.Martens

* En ny "dagbok"

* Modellera
* Muffinplåt/Cupcakeplåt
* Mini cupcakes silikonformar och en bakbok till det

* Kroppstvål som luktar kakao

* Vinter tights i maroon färg

* GodisHuset

* Saltlakris mustacher

* Mustach silikon iskubs bricka

* Vitt nagellack

* Lila/rosa nagellack

* Victoria's Secret "Endless Love"

* Tre par strumpor

* Timer klocka (för bakning m.m)

* Choklad silikonformar med 120 klubbpinnar

Av vänner:

* Mustach tejp
* Mustach bakduk

* One Direction bok

* Bakbok med muffins/cupcakes och kakor

* Mustach påse

 

         
                    Ville också bara visa mina vackra ringar jag har på min vänstra hand... Fick en sådan bra bild plus att jag har typ blivit en Ringoman nu på sistonde ;)
  

Jaa va ska man säga... 

Men nu kan jag inte skriva mer... För jag ska ner och baka muffins/cupcakes :D <33

Hare GÖTT så höres vi senare ;) <3

KRAM

//

 

Av Elise East - 24 december 2013 21:38

 

  Hejsan på er :D 

 

idag är julafton så jag ville bara önska er alla en god jul Och ett gått nytt år. 

sedan ville jag också skriva att det är ju Louis födelsedag idag :D Grattis till underbaraste på hans födelsedag och så får vi hoppas att han får en superdator idag :) <3

 

senare idag eller snarare imorgon på natten kommer jag lägga uppnår bildar jag har missat nu dessa dagar från sjuttonde och framåt. Eftersom min dator dog och jag har bilderna på den :/ 

Bilder på vad jag fick kommer också upp då eller tidigare imorrn :)  

men måste sluta nu... jag vet inte vad jag ska göra just nu men jag vet inte vad mer jag ska skriva heller så vi ses efter 00:00 sedan ;) <3

GOD JUL!!!!!

Hare GÖTT!

kram <3

//

 

Av Elise East - 23 december 2013 15:00

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards