Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under augusti 2014

Av Elise East - 30 augusti 2014 13:52

 

Av Elise East - 24 augusti 2014 12:45

1. Jag är otroligt blyg.

 

2, Jag tycker inte om Coca-cola.

 

3, Jag ÄLSKAR skor.

4, Smör är det äkligaste som finns!

 

5, Jag är väldigt lojal och har i vissa fall svårt att föra fram min åsikt.

 

6, Jag har fortfarande Gosedjur i min säng när jag bäddat.

 

7, Min favorit färg är Lila i alla kulörer.

 

8, Jag kan komma in i jättekonstiga perioder. (är i en "doftljusperiod just nu...)

 

9, Jag har jättesvårt att slänga eller ge bort saker jag fått av andra.

 

10, Jag har jättesvårt att tro andra när de säger att jag sjunger bra.

 

Av Elise East - 24 augusti 2014 11:15

      
 
        

Av Elise East - 18 augusti 2014 22:30

Hejsan på er! :)

 

Ville bara göra ett kort inlägg om första dagen i gymnasiet.
På Tranellska gymnasiet.

Jag och Gabriella bestämde dagen innan att jag skulle åka förbi henne på väg till bussen så vi kunde åka tillsammans. Såklart glömmer jag bort tiden så vi får mötas vid bussen. Men vi kommer iväg tillslut :)

 

Vi är väldigt tidiga. Bussen är tidig till Västerås, sedan kom vi tidigt till skolan. Så vi fick stå och vänta ett tag. Dock va vi inte de ända som tur va :3

 

Vi samlades i "Restaurangen" där man får lära sej laga mat och så... för snabb info. Sedan delades vi upp i grupper. Jag och Elin Hultqvist i samma men Gabriella fick va själv. Det var väldigt trevliga människor jag hamnade med. :)

Vi fick snabb info och så fick vi presentera oss lite kort för de andra. Typ namn och vart man kom ifrån. 
Det sista vi fick göra under dagen innan vi fick sluta var att gå och hämta ut fåra busskort om man hade ansökt om ett. Det gick väldigt fort. Set tog mindre än en timma för min grupp... Sedan fick vi gå hem. 
Kortaste dagen ever! Men det va kul... Att äntligen gå på gymnasiet. Nu är det bara att vänta till sista September så får jag studiebidraget och så är allt prima :D

Imorrn ska vi få en rundvandring på skolan, berätta mer om oss själva och så. Det ska bli kul att få veta mer om de andra... Kanske kan fixa några nya FB vänner hahahaha xD

 

Längtar typ redan <3

Av Elise East - 5 augusti 2014 16:34

Hejsan på er!

 

Just nu är jag otroligt orolig... Som ni kanske vet så är det den största skogsbranden som pågår i svensk modern tid... I Västmanland! Där jag bor...


Min vän Ellas pappa sa att om det fortsätter som det gör just nu kan branden vara i Hallsta om ca 4 dygn...

Vet inte hur jag ska reagera till det. Vill bara att detta ska få ett slut...



Av Elise East - 3 augusti 2014 19:01

Hejsan på er :)

 

Jag vet att jag inte har varit så bra på att uppdatera bloggen på sistonde... Jag vet inte varför, men jag lovar att bli bättre på det ;)

 

Nu när jag har en ny design på bloggen (tack vendela! :) ) kanske jag känner mej mer inspererad att blogga... Vi får iallafall hoppas på det (Y)

 

 

Igår va jag i stan med Ella och Gabriella.

Ella ville åka in dit innan vi börjar skolan för hon ville ha lite nya kläder till skolan börjar, Hon ska ju gå på Lindholmens gymnasium i Göteborg. Det är "långt" här ifrån... Men vi har lovar varandra att vi ska hålla kontakten och så får vi träffa varandra över vissa helger och ifall vi har lov samtidigt. 

Jag köpte lite saker jag med. Men ett av de bästa köpen jag gjorde igår var att jag köpte ett spel jag velat ha i nästan över ett år nu. Jag har kollar på det varje gång jag gått förbi "Game" i punkt eller "Game stop" på Erikslund. Men jag har inte haft pengar :/

Men nu hittade jag det för bara 250:-!!! Det kostar i vanliga fall 699:-

Dock var detta begagnat, men det fungerar hur bra som helst och jag älskar det!!! O.O

Yes I'm talking about "Beyand Two Souls"

           Jag kan fortfarande inte fatta att det faktiskt tillhör mej nu!
Dock är min bror Alex ganska jobbig... Det första han sa när jag visade han att jag hade köpt det sa han "Men vi kommer ha det tillsammans va?"
Jag bah... Ehrm... Nej?!? Du kan få testa, men det är mitt spel, eftersom jag köpte det med mina egna pengar som jag jobbar för. 

Dock känns det fortfarande som om han vill vara en del av ägandet... Men men... Det får han ej! Mohahahaha xD


Sedan gick vi till lite andra affärer.

Jag har bilder på allt jag köpte på min mobil, så kommer upp lite senare.
Ska till affären med Jennica och så ska vi va med Linda! <3

Så måste gå...
Hare Gött så länge så höres vi!

   
CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards