Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under december 2014

Av Elise East - 31 december 2014 11:00

1, Jag blir tacksam för allt. Jag har jättesvårt att vara otacksam.

2, Jag är Vegetarian.

3, Jag har jättetråkig humor och skrattar åt nästan allt.

4, Jag kan också jätteofta skratta så mycket att ja gråter... Händer mig hela tiden x,)

5, Jag älskar färger!   


6, Jag har jättesvårt att se på svenska ungdomsfilmer.

7, Jag är hypokondriker och tror därför när jag blir sjuk eller ha ont att jag typ ska dö eller att det är världens farligaste sjukdom.


8, Jag tror på allt övernaturligt.

9, Om jag gör något som jag känner att detta är inte rätt men det gör inget för den andra personen får jag skuldkänslor tills jag gått gör det som "hänt" eller ber 1000 gånger om ursäkt.


10, När jag var mindre blev jag mobbad i skolan men är idag bästa vän med en av de som var "med mobbare"

Av Elise East - 30 december 2014 01:03

Hello beautiful you!

 

Idag har det bart en väldigt seg dag. Mycket sitta vid datorn och inte direkt gjort mer. klockan är nu snart 02:00... Så sent är det :3

 

Jag har dock kommit en bit på min nya familj på The sims 3 som jag fick i julklapp.

 

Det är så otroligt kul... Ett problem har jag dock... Jag vet inte hur jag ska göra en ny familj... Jag har gjort en... Men när jag försöker att göra en ny går det inte. Antingen händer ingenting eller så försvinner familjen jag redan gjort. Det hände för mig. Jag gjorde en familj med mig och en kille. Vi hade bra jobb, ett vackert hus med fin inredning och allt flöt på. Vi fick ett litet bart, en flicka som hette Charlie, men den familjen försvann när jag skulle göra en ny... 

 

Gubbarba fanns kvar så man kunde bara flytta ut dom i ett hus... Men allt det som jag hade fixat med familjen var borta. Så nu har jag börjat om på familjen och nu har vi fått ett "nytt" barn (eller vad man ska säga) som är en söt liten pojke som jag valt att döpa till Benjamin. Han e så söt :)

 

Om ni vet hur man ska göra för att skapa en ny familj... Snälla kommentera och hjälp mig! Vill verkligen att det ska fungera.

 

Ska gå och sova snart... Ville bara göra ett uppdateringsinlägg på dagen. Inte så speciellt precis... Vart mer om spelet då. 

 

Ni får ha det så bra så länge... Ska försöka att bli bättre på att uppdatera... Ska försöka hålla mig till tre till fyra inlägg dagligen... Vi får se hur det går med det...

 

Well... Have a great night ;)

Kram <3

 

Här är en liten bild på min lilla misse Simba. Älskar han av hela mitt hjärta! <3

 

Av Elise East - 28 december 2014 22:11

Hejsan på er!

 

Jag vet att jag är jätteseg på att blogga och jag vill bli bättre på det... Jag vet bara inte vad det är som gör att jag inte bloggar så ofta längre...

 

Snälla, kom med tips på vad jag kan skriva om... Kanske någon video eller så... Behöver en push för att komma igång igen.

 

Om tre dagar är det nyår!! Så kul!

Har redan valt kläder tror jag... Lite osäker är jag, väljer mellan två.

    Dessa är de två jag väljer mellan. (Jag vet att jag inte har en så bra kamera eller någon bra stans att ta fotona på... Men detta får gå)

 

Snälla hjälp mig att välja! :)

 

(PS: Tack fina syster Vendela för att ha tagit det nedersta fotot. (Y) <3)

 

Kram på er!

Av Elise East - 12 december 2014 17:45

Hey Loves!

 

Tänk att det bara är en vecka kvar tills jag och alla de nya ettorna har gått en termin på gymnasiet... Helt sjukt!

 

Mycket har hänt under denna tiden. Jag har fått många fina minnen att spara men även minnen jag vill glömma.

 

Snart är det ju julafton också! Sååå nära! Vad önskar nu er i julklapp? Kanske den där underbara parfymen ni alltid velat ha eller kanske något klädersplagg som du kanske verkligen gillar. Kommentera gärna... Skulle vara kul att veta :)

 

Kram på er och trevlig helg <3

 

 

Av Elise East - 6 december 2014 19:47

 

Av Elise East - 4 december 2014 07:06

Hejsan på er :D

 

Igår var jag förkyld så jag stannade hemma och då gjorde jag för det mesta ingenting men när jag väl gjorde något vart det superbra!!

 

Igår gjorde jag Kanelkaffe med grädde toppad med riven choklad till mig. Det var såååååå gått!!! Borde verkligen testas!

 

 

Sedan gjorde jag två till saker som jag vart supernöjd med! Jag ska ha de på mig i skolan idag så ville lägga upp bild på det här innan jag åker :)

 

  Jag gjorde en ring och en hårdekoration. Så vackra tycker jag! 
  Nu låter det som om jag skryter över det jag gjort... Men jag är bara nöjd med det.

 

Om jag inte varit sjuk och stannat hemma igår skulle jag aldrig tänkt på att göra dessa... Så jag är glad att jag inte gick men ledsen med för att jag saknade mina vänner <3

 

Ska snart dra till bussen så hinner inte skriva mer nu... När jag kommer hem ska jag försöka få upp ett till collage på det jag önskar mig i julklapp... Jag gör det mest för att mamma ska se. Det var faktiskt hon som frågade om det :)

 

Kram på er! <3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards