Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under juli 2012

Av Elise East - 28 juli 2012 13:51

Just nu sitter jag hemma hos Fien och Siep för vi ska fira lille gullungen Max som fyller 1 ár idag :)

Grattis till han :P

Hinner inte skriva sá mkt just nu men skriver mer nágon annan dag eller sá skriver jag när vi har kommit hem frán Holland :)

Hare GÖTT sá höres vi <3333333

KRAAAAAAAAAAAM :)

//

 

Av Elise East - 23 juli 2012 21:15

Har typ inte packat nått haha :P

Ska packa snart... Ville bara skriva en gång i mellan :)

Hare GÖTT <33

Av Elise East - 23 juli 2012 17:28

Imorrn ska jag, mamma, Vendela, Jennica, Alex och Max åka buss i 22 timmar...

För vi ska te holland hihi :D

De ska bli kul men segt att åka buss så länge :)

Vi kommer få sova på bussen och jag lovar... De e obekvämt så, Men aja... De kommer nog gå fort (Tiden asså)

Hoppas jag :P

Just nu sitter jag och försöker få mina syskon att förstå att jag kanske inte vill att dom rör min mobil... Men ingen av dom fattar ;)

Ska packa nu men skriver senare igen ;)

Hare GÖTT så höres vi <3

KRAAAAAAAAM 

//

 

  Är detta verkligen min syrra ? ;)


Av Elise East - 22 juli 2012 10:37

Idag ska vi te mormor och morfar för de e deras bröllopsdag och vi ska laga mat och fixa och så :P

Sen vet jag inte...

Men nu ska jag kolla på film så jag skriver mer sen när vi har kommit hem igen :P <33

Hare GÖTT så höres vi :) <33333

KRAAAAAAAAAAAM <33333333

//

 


 <3

Av Elise East - 21 juli 2012 11:04

Idag ska jag och mamma ner te affären och handla lite... De ska bli kul för jag kanske ska få en nu väska hihi )

Just nu sitter jag vid datan såklart och så tar jag hand om ett litet pyre... Max såklart hihi :)

Men han kan roa sej själv... Han öpnar dörrar på ett skåp och så :)

Solen lyser idag så de är nog varmt ute idag, och de e bara lågra få moln på himlen tror jag...

 

Älskar varma dagar men också regniga dagar... Dom e mysiga :)

Hihi vilket liv man har :)

Aja... Ska ta en dusch nu så skriver snart igen...

Hare GÖTT så höres vi :)

KRAAAAAAAAM <33333333333333333333333333

//

 

Av Elise East - 20 juli 2012 14:59

Hejsan alla :)

Idag äre Alex födelsedag... Han fyller 10 år idag... :)

Mormor och morfar kommer över och Alex ska få fler presenter och så ska vi äta pizza. Alex har fått en BMX av mamma och mormor idag, Och så fick han sopbubblor av vendela hihi...

Men måste sluta nu... Mormor och morfar kommer snart och vendela vill hinna blogga också.

Om ni vill så kan ni kolla hennes blogg :P

www.veendela.devote.se

Aja hare GÖTT så höres vi :P <333333


Av Elise East - 19 juli 2012 21:28

Idag har jag varit hemma för det mesta... Jag åkte ner en sveng till affären och köpte "textil pennor" till mej och Vendela :)

Vi ska skriva på tröjor. Jag ska skriva " HARRY STYLES" och "MANGO" och Vendela ska skriva " LIAM PAYNE! och "JUSTIN BIEBER" Hihi :)

Det ska bli kul heheD

Men nu ska jag och Vendela börja skriva... Så jag skriver mer senare eller imorrn :)

Hare GÖTT så höres vi :) <33

KRAAAAAAAM <3333333333

//

 

Av Elise East - 19 juli 2012 13:03

Snacka om att det är fint och varmt väder idag :P

Ska nog ut och chilla i solen med en bra bok och musik hihi :)

nää... Jag vet faktist nt vad jag ska göra idag... Mamma, Vendela och mormor ska te stan och köpa en present te Alex... Han fyller år imorrn :)

Han har redan fått min present... Det var en bok som heter " Döden dö".

Han valde dej själv :)

Men nu ska jag spela lite spel sedan ska jag nog ut i solen :P

Hare GÖTT så höres vi senare :)

KRAAAAAAAAAAM <3333333

//

 


Liv jag har :P Aja hare GÖTT :) <33

Älskar er :)

Älskar denna låt :) <333333333

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards