Colourgirl - 1998/02/08

Direktlänk till inlägg 8 september 2015

Ikea :)

Av Elise East - 8 september 2015 22:29

Hey Loves    Idag har det varit en ganska skön dag. En lektion har jag haft, började 10:20 och slutade 11:50... Så ser mina tisdagar ut detta år :)
Efter skolan när jag kom hem frågade mamma ifall jag ville följa med henne, mormor, morfar och Max till Ikea och kolla runt lite. Vi skulle möta Vendela där för hon hade kollat på lite saker hon ville ha. Jag hittade några saker som jag förälskade mig i. T.ex (Något som är typiskt mig) massa baksaker! Så fina ugnsformar, penslar och skålar!
Sedan den saken jag fastnade mest för... Jag har kollat på den tidigare men inte tänkt så mycket på den för jag ville ha en annan mindre från början. jag har förälskat mig i en Alex 9 drawers hurts! Den är så fin och precis en sådan jag vill ha och behöver. Ska kanske köpa den senare för jag vill verkligen ha en sådan.

När vi va på Ikea köpte jag iallafall en sak och fick en sak av mamma. Av mamma fick jag galgar till min klädställning för jag behövde fler och sedan köpte jag själv ett sätt med lite baksaker. Sättet innehöll tre saker. En spritspåse med 6 olika tyllar, en degskrapa med olika former så man kan få en fin utsida på sina tårtor, och så innehöll den en sak jag har velat ha hur länge som helst, en tårtdelare! Så användbart ifall man är som mig och inte är så jättestadig på handen när man delar en tårta med kniv. Lätt att använda och så fin!

Så nöjd är jag!

Nu är jag trött och ska sova, höll på att somna i bilen på väg hem hehe :3 ha en underbar kväll vänner!
Kram på er   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise East - 19 september 2015 11:45

 

Av Elise East - 11 september 2015 21:35


Av Elise East - 6 september 2015 22:08

                                      Hey Loves! :) Här kommer lite bilder på lite av det jag bakat och lagat under året, hoppas det ser gott ut i era ögon 😊❤️ Kram   ...

Av Elise East - 1 juni 2015 00:06

Hey beautiful <3   Vet att jag inte skrivit på ett tag... (Känns som om jag skriver detta i alla inlägg... Men det är ju sant så...) Har bara inte haft någon motivation :/ Förhoppningsvis blir det bättre nu under sommarlovet som är om bara 4...

Av Elise East - 17 april 2015 01:04

Hello beautiful!   Jag vet att jag har varit väldigt inaktiv på bloggen nu ett tag men jag har verkligen tappat motivationen att kriva för att jag inte har något att skriva om. Jag behöver hjälp med att hitta saker att blogga om och så...  Det ...

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards