Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under september 2011

Av Elise East - 24 september 2011 02:20

Hej bloggen :)

u är det ganska sent och länge senmen aja :)

Jag sitter i soffan med en mupp och i fotöljen bredvid sitter min syster Sarah<3

Jag har typ inge att skria om men nu ska jag och vendela gå  och kolla på film :)

Puzz och kram älskar et :)

/ Elise Öst<333333333


Av Elise East - 6 september 2011 16:50

Hej bloggen vet att jag nt skrev igår men aja kan bäretta om vad jag gjorde då:)

Jag var sjuk:/ Jag var nt direkt sjuk men jag hade ont i ryggen...

Tänk dej att någon hamrar i spikar i ryggen på dej så kändes det... nt sjönt:/

Men idag var jag i skolan:)

Såg min kompis utan kepa ganska ovanligt om jag får säga det själv... Sen såg jag den jag gillar också han är så söt Vill bara att han ka känna likadant :) Men jag kan nt styra övet hans liv men endå jag gillar han MEGA MKT!!!!!!!!

Hoppas att han gillar mej med :)

Men men :) Jag har inge att skriva om just nu skriver mera senare ikväll lr nått :)

Puzz älskar er!

/ Elise Öst <3333333333333

Av Elise East - 4 september 2011 01:45

Hej bloggen :)

Lite sent kanske men jag vill skriva ändå;P

Är med en kille som heter Op och han är snäll sedan är jag med en kille som heter Adde w han är snäll men gaylord... :)

Hoppas att ni gillar bilden på adde... (det är han i mitten;P)

Har nt så mkt att prata om men jag kommer le på nått.

Adde kollar på bilder på hans mobil med vendela muppen adde men vi fåt hoppas att han växer upp snart;P

Aja ska kolla lite på film och sova snart ska bara dryga lite mer med adde och prata lite mer med Op:)

Hare så bra så skriver jag mer imorgon... Puzz älskar er :)

// Elise Öst!!!!!<33333 

Av Elise East - 3 september 2011 10:35

Hej BLOGGEN!

Det var ett tag sen jag var inne men aja det har nt hänt så mkt sän dess förutom att jag har börjat gilla en kille som heter MARCUS!

Han är urgullig och mega snäll! Fast han vet inge om nt hans kompis har sagt nått ;P Men jag bryr mej nt:)

Macke har ringt mej två dar i rad men jag har nt svarat för första gången hade jag nt mobilen vid mej och andra gången hade jag zumba... :) Men nästa gång ska jag SVARA jag lovar ;P

Hehe jag är hos pappa nu. Jag kom igår lite senare än de andra pga min zumba:) Jag har zumba på alla fredagar :) Men de e kul...

Skriver mer ikväll...

Älskar er PUZZ

 // Elise Öst

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards