Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under mars 2013

Av Elise East - 27 mars 2013 08:27

Hejsan :) <33

 

Nu är det onsdag, mitt i veckan. Börjar snart skolan, går till klockan 15:40. Orkar inte! Iaf inte efter idrotten igår. Vi hade styrketräning då och jag kämpade hårt! Och så glömde jag stretcha efter så nu har jag världens träningsvärk i hela kroppen iaf i ryggen, benen, armarna och magen. men de blir nog bra snart hoppas jag ;)

 

Nu ska jag gå ner och ta mej en macka och borsta tänderna innan jag drar, så jag skriver mer när jag kommer hem eller i skolan. Men om jag skriver efter jag kommit hem så blir det nog sent för jag har konfirmation idag :D

Hare GÖTT!

KRAM

//

 

 

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 13 mars 2013 22:14

Av Elise East - 12 mars 2013 07:16

Hejsan :D


Nu är de tisdag och första dagen på PRAO-veckan.

De ska bli jättekul.

Jag, Linda oc Ina ska praoa på Hallsta-Ridklubb. Vi har stalltjänst och så kanske vi kommer få rida :D


De va jättelänge sen. Saknar hästarna mycket!


Just nu har jag inget att göra. Linda och hennes mamma kommer och hämtar mej med bil runt 07:50. Såååå snällt att de kunde skjutsa mej till stallet :)


Ska väl spela något spel eller så tills jag ska gå. Längtar efter att få vara där :D


Hare GÖTT så skriver jag när jag kommer hem :)

KRAM

//

 


CIAO<3

Av Elise East - 11 mars 2013 22:26

 

Av Elise East - 11 mars 2013 21:49

Hejsan :D

 

 

Dagens låt/låtar är med Ulrik Munther.

 

* Life

* Boys don't cry

* Sticks and stones

* Fool

 

 

(Hittade URL-koden idag :D )

 

Jag tog dessa låtar som dagens eftersom  som betyder mycket för mej. De är vackra att höra på. Jag blir glad inombords. Man känner sej lugnav att höra dom :)

 

 

 

(Detta var lördagens låtar. Jag kunde ju inte lägga upp videorna så jag gjör de nu :) )

 

Robin Stjernberg - YOU.

Och SCARS <33



Älskar dessa låtar <33

 

Av Elise East - 10 mars 2013 10:09

Hejsan :D

 

Klockan är snart halv 11 ochjag ska snart åka te kyrkan. De är söndagsmässa och de måste jag gå på :) (Går ju i konfirmation :) )

Vi gör mycket kul där, Många tror att de ända man gör är att sträckläsa bibeln eller så men d gör vi inte... Först sitter vi i en ring i sofforna och på stolar och snackar om olika saker som hör te konfirmationen att göra som vi ska eller har gjort :)

Sedan kanske vi gör en gruppuppgift som har med Gud att göra men de e inge tråkigt. Man skrattar jättemycket (HAHAHAHAHAHA :D )

Sedan visar vi upp de för de andra grupperna. De har delat upp grupper te oss. Jag är med Ida, Elin, Ella, Gabriella, Louise, Felicia och Kim.

Vi har jättekul :)

Sedan går vi upp i kyrkan och ligger ner i bänkarna och lyssnar på någon låt (samma varje gång)

Det handlar om "Gud bevare oss och vare oss nådig" typ (liten del av låten men de sjunger de på ett annat sätt ;)

SEdan går vi ner te st-lars gården igen och spelar spel och så i ca en timme, Då får vi gra vad vi vill där :)

Sedan går vi te kyrkan igen för gudstjänst :)

Efer allt detta är de kvällsmacka i st-lars gården men man måste inte gå dit om man inte vill :)

 

Detta är då bara på onsdagar och de e lite sent att börja nu men man kan ju gå nästa år/efter sommaren. då 99:orna ska gå de fungerar ändå :)

 

Men måste dra nu annars hinner jag inte med de jag ska fixa innan jag drar :)

Hare GÖTT så skriver jag imorrn igen :)

KRAM

//

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 10 mars 2013 00:39

Hejsan :)

 


Här kommer lite dagens... :)

 

Dagens låt är ju självklart YOU med Robin Stjernberg.

Tyvärr så finns de ingen URL kod till den låten så jag kan inte lägga upp någon youtubesak, Men dock kan jag skriva en länk som leder till låten :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=zxUEcqgSqk0

 

En till låt är scars med Robin Stjernberg.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KCmmyUqGoBI'

 

Pga dettablir såklart Robin min dagens kändis med :) <33

 

Favorit sak idag får bli mina görlurar för med dom kan jag stänga ute allt som gör mej ledsen och arg med hjälp av underbar musik! (Jag beundrar den som uppfann musiken starkt :) )

 

 

Dagens program är helt klart Melodifestivalen!!!! :)

 

  Love it! <3

 

Dagens färg idag blir Grå!

  Även om GRÅ kanske inte är en så speciell färg för många är den de för mej. Den visar att de alltid finns hopp om att förnya, Den visar också ånger och ensamhet. Samt en otrolig utstrålning. Den visar att de går att lyckas om man verkligen kämpar. För mej är den betydelsefull :) <333

 

 

 

De va de jag ville skriva idag om dessa saker. (De finns fler saker att skriva om men jag valde dessa idag. Kanske inte skriver om alla saker varje gång. Man vet ju inte :) ) <33

 

Ha de super GÖTT så höres vi imorrn, Nu ska jag sova!

GODNATT!!!!!!!!

KRAM

//

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 9 mars 2013 13:52

Hejsan :)

 

Idag är de Lördag. En helt vanlig dag kan man säga...

Förutom att jag kommit på att allt jag tar i går sönder. (Bokstavligen)

Just nu har jag astunga skuldkänslor för jag råkade da sönder Vendelas (www.nattstad.se/veendela ) nya stativ hon precis fått. Vi skulle kolla hur långt de gick att fälla ut och så skulle jag dra ut bena på den så den kunde stå och så såg jag inte att man skulle skruva på en liten ratt så de guck att fälla ut och så gick den av :'(

Lyckas man bra så gör man de helt änkelt -.-'

 

Men nu ska jag sluka anklaga mej själv :') Måste få annat att tänka på.

Tror att han jag gillar har en liten aning om att de e jag som gillar han, Han skrev te mej för ett tag sen. Först skrev han normalt som t.ex "Hej, Vad gör du?" O.S.V

Sedan frågade han en fråga, (Vill inte skriva fågan här). I frågan undrade han om de va jag, Jag sa såklart "KANSKE". Är man galen skriver man kanske, Antagligen är jag de.

Efter att vi skrivit ett tag slutade han skriva och svarade aldrig på frågan jag ställt. Men men, och Nu skäms jag lite för att se han eller vara i närheten av han även om de e de ända jag vill. Hoppas han inser att de är jag tillslut iaf :)

 

Jag ska börja med en ny sak på bloggen som jag hade förut Men med lite andra grejer och inte samma, Och förra gången gå gjorde jag inte äns de...

Jag ska ha Dagens låt, Outfit, kändis, sminkning, Mat/dryck, favorit, program, Och kanske något mer.

Sedan ska jag ha veckans STORA händelse. De kan vara i världen eller bara i sverige :)

 

Hoppas detta uppskattas. De ända jag skriver på min blogg är vad jag gör om dagarna så jag ville göra något nytt. Bara för att jag inte har något roligt att skriva om på min blogg skriver jag inte så ofta. Men med detta som fokus kommer jag skriva oftare :)

Börjar med detta senare idag :)

Men nu ska jag och Vendela ut och fota och sedan te affären och handla :)

Hate GÖTT så skriver jag senare igen :)

KRAM

//

 

 

 

 

CIAO<3


Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards