Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elise East - 26 augusti 2013 21:25

Hejsan på er :)

 

Idag har varit en helt okej dag.

I skolan var det kul, Vi skulle intervjuva på svenskan.. Hehe, fick oss ett gott skratt då och då ;)

Sista lektionen var idrott. Vi skulle jogga/springa spåret. Det var kul men jobbigt för SOLEN   dödade en... Bokstavligen! :)

Efter det åkte jag hem och duschade fort sedan var det bara att cykla ner till samhället och möta Jenniva för att hinna med Bussen in till stan.

Idag köpte jag en tröja til skolfotot på torsdag och ett par nya springskor :)

De är assnygga! <3

         

 

Sedan ville jag bara visa en bild på mina naglar jag fixade i helgen ;)

   

Lite suddiga men... :P

 

 

Och nu sitter jag i mitt rum och chillar vid datan och lyssnar på musik :) GÖTT!

Men måste sluta nu, Ska försöka somna tidigt ikväll... Är trött tidigare nu för tiden ;)

Kan bli trött vid typ 19:00 eller nått :)

 

Men vi höres imorrn! Hare GÖTT bästa <3333

KRAM

//

 

Av Elise East - 23 augusti 2013 14:04

Hejsan på er! :D

 

Det är FREDAG!!! YAY! Första veckan i skolan har gott. Det har varit en bra vecka... Men vi har sämsta schemat :/

Men men ;) Idag var Gabriella sjuk så hade ingen at vara med... Förutom Ella, Olivia, Erika och Carro men vi va mest under lektionerna.

Vi slutar inte än utan vi har Bild också... Snacka om kul ;)

 

Måste sluta nu lektionen böjar :D

 

KRAM

//

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 19 augusti 2013 06:34

Hejsan på er...

 

Detta får bli ett kort inlägg för jag måste börja fixa mej snart :)

Det är tidigt på morgonrn, Vaknade klockan 06:00 Höhö... Kunde inte sove efter det :P

Skola idag då... Kul... Nja, Lite faktsiskt men ändå inte, Kommer sakna sommarlovet <3 :'>

 

Vill bara skriva lite fort att för några dagar sedan eller typ en vecka sedan var jag med Gabriella... Hon hade köpt en present till mej... Världens sötaste SVAMPBOB Tröja! <3

  Inte världens snyggaste bild men aja :P

Ska ha den i skolan idag... Då kan vissa av er se den bättre :D <3

 

Men måste sluta nu... Ska börja platta mitt hår så jag hinner det ;)

Hare GÖTT! KRAM

//

 

 

CIAO! <3


Av Elise East - 10 augusti 2013 15:03

Hejsan på er :D

 

Det har varit en helt okej dag "So far" :P

Har inget att göra just nu. Trodde att jag och Vendela skulle åka till stan med morfar för att lämna in Vendelas mobil och fråga om min :P

Min ser ut som... Jaa, jag vet inte vad :P
Baksidan är hel och fin :p

         

Aja, Ska väl spela ännu ett Game med Alex. 

Är så glad från igår när vi körde... Jag har inte spelat LOl så länge så det jag fick igår tycker jag va bra och då spelade jag själv och ingen hjälp från Jennica eller Alex :P

Fast Alex va med men det är en annan sak ;)

 

Alex fick då lite bättre men höhö :P Det är bra för att vara jag :P

 

 

 

Hare GÖTT så skriver jag efter maten sen :**

KRAM

//

 

 

 

CIAO<3

Av Elise East - 6 augusti 2013 00:36

Haiii!!!

 

Ville bara skriva et kort inlägg innan jag kollar på film och ska sova ;)

Det har vart en helt okej dag idag. Mamma har jobbat som vanligt från 13:00-22:00. Har saknat henne :D <33

Jag och Vendela har hjälpts åt här hemma att diska och städa och så. Vi ville överraska mamma :)

 

Efter maten gick jag och Vendela ner till samhället. Där träffade vi Sofia och var med henne :)

Sedan gick vi hem till mormor och morfar och var där en stund för jag och Vendela var så snälla och köpte choklad och gav ett kort till morfar för han har haft namnsdag :).

Det var kul. Vi fick saft och "Bullar" som mormor hade bakat. De var goda :) <33

 

Men nu ska jag Kolla på film och sova... Vi får höras imorrn igen :D <33

Kram och GODNATT! <3

//

 

 

 

Det är en fråga jag skulle vilja fråga en person. Men jag vet redan att svaret är NEJ och det FÖRSTÖR MEJ!!!! <3

 

Hehe, CIAO<3

Av Elise East - 5 augusti 2013 14:18

10 saker jag vill göra innan jag dör.

 

1, Gå på en One Direction konsert. 2, Träffa den rätta. 3, Resa till Australien. 4, Resa till London. 5, Komma in på de gymnasiet jag vill gå. 6, Bli en pro konditor!. 7, Skaffa ett fadderbarn. 8, Flytta ut på landet nära en sjö. 9, Bli mamma. 10, skaffa en häst och en hund.

 

 

9 saker om mej själv.

 

1,Jag älskar att hjälpa till, 2,Jag har försökt minst 20 gånger att komma på en bra handling till en bok men kommer ingen vart med det, 3,Om jag har ont i huvudet blir jag lätt jätteirriterad..., 4,Jag är sjukt rädd för småkryp och speciellt spindlar... O-O, 5,Jag älskar Mustascher!, 6,Jag har en SPECIELL kärlek till MANGO!(Mina vänner vet vad jag menar;) ), 7,Jag vill ALDRIG flytta från de hus vi bor i just nu, 8,Jag är beroende av POLLY!, 9,Ända sedan jag var liten har jag älskat att baka och velat bli en konditor.

 


8 sätt att vinna mitt hjärta på.

 

1, Ge mej komplimanger. 2, När du smsar mej. 3, Var extra snäll mot mej. 4, När du bryr dej.  5, Var hjälpsam och omtänksam mot mej. 6, När du ler lite mystiskt mot mej. 7, När du får mej skratta. 8, Om du ser att jag inte är på humör pga något... Fråga vad et är.

 

7 saker jag ofta grubblar på. 

 

1,Hur familjer har det i andra länder, 2,om hur länge min katt kommer leva... Vill att han ska leva för evigt!, 3,Gymnasieval. För man måste ha minst tre val på skolor och jag har 1... , 4,Framtiden, 5,Vad folk tycker om mej. 6,Miljön. 7, Om att djuren på vår jord inte har det bra och ingen gör något åt de...

 

 

6 kändis killar jag tycker är snygga.

 

1, Harry Styles, 2, Liam Payne, 3, Louis Tomlinson, 4, Niall Horan, 5, Zayn Malik, 6, Isak Danielson! m.m

 

5 saker jag ALDRIG skulle vilja göra!

 

1, Börja röka. 2, Förlora en i min familj eller någon av mina vänner. 3, Fastna i en hiss. 4, Mobba någon. 5, Få en sjukdom som är obotlig.

 


4 saker jag köpt den senaste månaden.

 

1, Ett par Jeffrey Campbell skor, 2, En namnsdags present till mamma, 3, En namnsdags present till Vendela, 4, Ett Iphone 4 skal.

 

3 saker du kanske inte visste om min familj.

 

1, Mamma jobbar på VLT till och från. 2, Min lillebror Alex suger på att ta hand om pengar. 3, Vi har haft över 20 katter sammanlagt.

 

 

2 gamla favoritlåtar.

 

1, Battle scars med Lupe Fiasco och Guy Sebastian. 2, Yo Te Esperaré med Cali Y El Dandee.

 

1 sak folk inte visste om mej.

 

1, Jag har skotofobi. Fobi mot mörker utomhus.

 

CIAO! <3


Av Elise East - 5 augusti 2013 14:10

Hejsan :D

 

Det har varit asvarmt de senaste dagarna... Snacka om skönt men segt för man dör typ hemma hos oss... "BASTU" höh... :D

 

Det är några bilder jag vill lägga upp som jag och Linda tog tillsammans en dag när vi va :)

Jag har bara inte haft tid att lägga upp dom :P

 

                     

 

CIAO! <3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards