Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under april 2012

Av Elise East - 28 april 2012 02:16

Idag har jag vart i skolan...de va kul fast jag va tvungen att gå en lektion tidigare för annars skulle jagInte hinna ;)För idag åkte vi te Göteborg!!!!!!! :DDe va en ganska lång resa men superkul och knasig ;)Vi skrattade massa och retade Andreas ;)Men jag skriver mer om detta... :DGodnatt sötnosar hehe ;) Hare GÖTT<333333KRAAAAAAAAAM :D <333333333333333

Av Elise East - 24 april 2012 22:31

Idag så fick jag svar av bästa, Underbaraste, Sötaste, Finaste (finns massa mer att säga) IDA :D

Jag vart rädd när hon skrev i chatten till mej... Jag satt vid datan och helt plutsligt kom ida upp och hon skrev:

"Saknar dej med <3 Älskar dej<3"

Jag vart så himmla glad så de finns nt...

Hon kommer snart te västerås sjukhus och då får vi träffa henne tre och tre :D

Vendela ska åka med Axel och nån mer och jag Linda och Jennica ska åka efter och träffa henne :D <33

Saknar henne så himmla mkt så de finns nt...


TILL IDA....

"Ida... Du e den starkaste person jag känner och jag vet att du aldrig skulle ge upp,

Du e snäll och omtänksamm och helt klart underbar :)

Ända sen du hammnade på sjukhus så har jag nt kunnat sluta tänka på dej...

Jumer jag tänker på dej destomer saknar jag dej...

Du e en sån söt och ssnäll tjej... Varför skulle just du bli drabbad... Jag e glad att du 

klarar dej bra :)

Älskar dej gumman... Du e bäst och jag visste hela tiden att du 

skulle klara de :)

Älskar dej IDA:) <3333333"


Ha de bra och så ses vi snart får vi hoppas :) <3

Älskar dej :) <33333

KRAAAAAAAM från MEJ :D <3333

Hare GÖTT :)

Av Elise East - 24 april 2012 22:22

Nu ska man sova lite för att orka med skolan imorrn ;)

Hoppas att de blir kul :)


E SÅ HIMMLA KÄÄÄÄÄÄÄÄR!!! :D <333

(Nämner inga namn)

Hihi :D 

Liv.se jag vet:)

Men aja... 

Hare GÖTT...

PUZZ OCH KRAAAAAAAAAAAAAM!!!!!! <333333333333

//

 

Av Elise East - 24 april 2012 21:15

Idag hare vart fullt hus hos oss ;)

Danne, Tim, Linda, William, Ina, Camilla, Jag, Vendela, Mamma, Jenniva, Alex, Joakim, Max och Elin :)

Hihi några vi va ;)

De har vart kul... Nu mot slutet va vi nere hos danne och körde innebandy;) De va kul :D

Men vet ej vilka som van... Men de gör inte för de e ju nt på riktigt :D

Har vart hemma från skolan idag och igår... Mådde skit... Kunde knappt sätta mej upp (igår)

Men idag nu mot kvällen känns de mkt bättre... Men jag har fortfarande superont i magen ;)

Men nu ska vi äta lite... Sen kanske jag skriver efter :)

Vi ska äta soppa :D Jomm :D <33

Hare GÖTT alla så skriver jag snart igen :D <33333

KRAAAAAAAAAAAAM <3333333333333333333

//



  

Av Elise East - 22 april 2012 10:46

De har nt gått så långt på denbna dag men de har vart bra endå..

Jag har vart lite med min lillebror och nt så mkt mer ;)

Just nu kollar jag på videos på "One Direction" :D <3

Men nu lyssnar jag på en av deras BÄSTA låtar :D <3

Älskar denna låt :)

Men nu ska jag nog ta en dusch och sen vet jag nt ;)

Skriver mer ikväll :D <3

Hare GÖTT <333333

KRAAAAAAAAAM <33

//

 

Av Elise East - 17 april 2012 11:39

Jag fixade om hennes blogg .. jag gillade färgerna själv!

hon kommer nog tycka det blir suuuuuuuper!

om ni vill kika in på min blogg så här är länken!

http://jennica.devote.se/

som ni vet så älskar elise one Direction och harry styles så har gjort

en bild till henne <3

 

hoppas hon blir glad !<3

Puss /jennica elises syrra !

Av Elise East - 16 april 2012 21:08

Idag har vi vart med linda... De har vart kul :D <33

Vi har vart inne en del för jag har ont i ryggen och de va kallt ute (tycker jag ;))

Snart ska jag ta ett varmt bad... Så skriver mer efter de lr imorrn :D <33333

Älskar et...

Hare GÖTT!!! <33

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <3333333

Av Elise East - 16 april 2012 11:03

Idag har jag nt gjort så mkt... De e måndag men jag e hemma från skolan för en tråkig grej har hänt :/

Ingen har dött... Men IdaSötasteEriksson har åkt in på sjukhus... Men vill nt prata om de... om nån vill veta så tar jag de personligt...(Kanske nt bärettar för alla lr nån...) <3

Men nu vill jag prata om nått roligare...

Jag har fått "One Direction" infektion ;D

Jag kan nt låta bli att lyssna på deras låtar och kolla på bilder på dom... och den sötaste e "Harry Styles" Fast alla ser bra ut :) <33

InMyHeart bby :) <3

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

:D

Vet nt vad jag mer ska skriva... Men skriver mer ikväll :D <33

Hare GÖTT!!!!!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM <333333333333333333333333

//

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards