Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg under februari 2012

Av Elise East - 29 februari 2012 22:37

Idag har der varit superkul :)

Jag, Vendela, Jennica och Alex lagade mat te Pappa och Ulrika...

De va superkul...

Jennica fixade förrätten... De va en enkel sallad med fetaost

Jag och Vendela fixade huvudrätten... De va schnitzel , hasselbackspotatis, bearnaisésås och lite riven ost vid sidan om :)

Efterrätten fixade jag och vendela med... De va Bananskivor med smält choklad och en klick grädde.

Allt vart så otroligt GÖTT så de e nt sant :)

Just nu sitter vi och kollar på tv och myser lite...

Vendela sitter dock inne i vårat rum vid hennes data och Ulrika har somnat ;)

Hon va tröt... De e jag med... Men jag ska nog vara vaken en liten stund te :)

Om ni undrar vrf jag skriver så sent så e de för att jag ville skriva om idag... och nt skriva på morgonen om vad vi skulle göra idag ;)

Hoppas de va okej :D <333

Men nu ska jag spela lite spel på datan och sen sova lite :)

Hare GÖTT så ses vi imorrn <3 :)

KRAAAAAAAM <33333333333333

Av Elise East - 29 februari 2012 00:03

Jag har nt bloggat på tre dagar!

De e skandal enligt mej...

Jag fattar nt att jag nt har bloggat... jag blir arg på mej själv :(

Men jag lovar att från och med nu ska jag blogga varje dag och nästan alla gånger ska jag lägga ut en lr flera bilder :)

Hoppas att ni förlåter mej <33333

Men nu ska jag ta min tid te att skriva kortfattat om domma tre dagar ;)

I söndags va vi snabbt in te stan och kollade runt :)

Vi gick in på Harrys och tog varsin dricka... Jag tog fanta, Vendela tog cola, Jennica och Alex tog redbull och pappa och Ulrika... kom jag nt ihåg;)

De va en superkul dag... och som alla kvällar så satt alla runt bordet och körde "Rappa Kalja"... Mitt favospel ;)

I måndags så kom Emilie, Sarah och Henrik över :)

Sarah och Emilie e mina halvsyskon och Henrik e Emilies pojkvän ;)

De va en superrolig dag :)

Tisdag: Vi har vart och shoppat... Jag har köpt godis och en sminkborste :)

imorrn / Idag / onsdag så ska alla barn laga maten :)

De kommer bli superkul...

Kommer nt avslöja nått om vad vi ska laga förns imorrn för då kanske pappa och ulrika får reda på nått ;)

Men nu ska jag kolla på film och tror att jag ska sova lite :)

Men vi ses imorrn... och jag lovar att skriva imorrn :) <3

Och jag e så ledsen för att jag nt bloggade :) <33333

Hare GÖTT så ses vi imorrn :D <33333333333

KRAAAAM

//

 

Av Elise East - 25 februari 2012 10:24

Just nu sitter jag i STENUNGSUND och bloggar :)...a här och njut

Vi e hos pappa och ulrika...

De e så kul att vi äntligen har kommit hit :)

Vet att jag nt skrev iförrgår... Men jag va tvungen att packa dåe...

Och jag skrev nt igår häller för då hade jag nt tid.... För vi skulle typ åka precis när vi kom hem från skolan... Men jag e så ledsen för de och om ni vill att jag ska gottgöra er på nått sätt så skriv en kommentar till mej och säg :)

Har nt gjort så mkt... Men de e kul att var här och njuta :)

Vi ska snart dra te ica och så ska vi nog gåå runt lite ute...

Vet nt mer just nu...

Men... Nu ska jag spela på pappas Iphone 4 så skriver mer sen :) <3

KRAAAAAAM <3

Av Elise East - 22 februari 2012 17:14

Idag har jag vart i skolan :)

De va ganska kul... På morgonen va vi i backen... De va ganska kul... Men jag Gjorde typ inge förns i slutat av den tid vi va där ;)

Men då åkte vi tefat... De va askul... Men sista gången ina och jag åkte tesammans så råkade inas finger hamna under tefatet medans vi åkte så hon "krossade" fingret... Jag tror att hov va rädd att hon hade brutit de men jag tror nt de va så farligt :)<33

Sen kom vi tebax te skolan... Då hade vi NO...

De va kul... Vi blev filmade av tv 4 Nyheterna :D <3333

VOIHOOO!!!!!!!! :DD <33333

Men jag hinhner nt skriva mer nu... För jag måste plugga te ett Jätteviktigt matteprov imorrn! :/ ;) <3

Hare GÖTT Så skriver jag imorrn igen :) <333

KRAAAAAAAAM :D

//

 

Av Elise East - 21 februari 2012 20:13

Idag har jag vart i skolan... De va kul men segt För de e en sán láng dag :)

Pá tyskan idag fick vi nya böcker... De va kul:)

Har vart med LindaUnderbarasteJohansson... De va superkul... Men de trákiga va att mormor och morfar kom hit just idag... Assá de e nt trákigt att dom e här... De e bara de att mamma kunde ha sagt nátt sá kunde jag va med Linda nán annan dag... Men de va kul ändá :)

Ledsen att jag nt hinner skriva mer idag men jag ska baka semlor :)

Hare GÖTT <3333333

Av Elise East - 20 februari 2012 21:38

Just nu sitter jag och nördar vid FB och lyssnar på min favo låt :)

Den som jag skrev igår... (pallar nt skriva den igen ;)

Idag har vi vart i stan och shoppat...

De va askul...

Nu kommer lite bilder på vad jag köpte :D <33

Mina nya sniiiiiiigga skor... :D Älskar dom :) <33

Min nya fondation... Jag vet nu vilken hudton jag har... De e C3 JIPPI ;)

Ett nytt läppglans kan man väll nt säga nej till ;)

Köpte de av syrran för jag ville ha ett och hon köpte tre ;)

Alltid bra med en ansiktmask... Choklad :D <333333

Mitt fjärde par med lösögonfransar :D... Måste ju köpa nya nån gång... och de blev idag... :D

En magtröja jag köpte.... Detta e framsidan...

Och detta e baksidan :)

Detta e min mästa faviströja som jag och vendela köpte likadana bara att hon köpte vit och jag lila :D

Älskar den...

Och så till sist efter allt letande efter ett par bra och sniiigga byxor så hittade jag domma rosa :)

E så SNIIIIIGGA :D... 

Vet att de nt ser så GÖTT ut men den e ASGOD :D <333

Älskar SUBWAY!! :) <33333

Min dricka... Köper alltid lingon dricka på Subway ;) <33

De va lite om stan idag ;)

MEn nu måste jag logga för mamma ska sitta en stind och jag ska städa lite i mitt rum :) <333333

Hare GÖTT så skriver jag mer imorrn ;)

KRAAAAAAAAAAAAAM <3333333333

//

 

Av Elise East - 19 februari 2012 21:29

Idag har de vart kul men jag har vart ledsen ett par gånger för min bror har vart ELAK!! :/

Aja... Palla han ;)

Vi va hos mormor och morfar som jag skrev tidigare...

De va kul... Vi åt mat, va ute i snön, m.m :D

Men nu ska mamma sitta vid datan och snacka med marcus... Så jag skriver mer imorrn <333

De blev kort idag ;)

Hare GÖTT <333333

KRAAAAAAAAAAAAM

Av Elise East - 19 februari 2012 13:07

Idag har jag nt gjort sá mkt... Ska snart te mormor och morfar och äta mat men sáklart nt bara de ;)

Vi ska va med dom med haha...

Just nu sitter jag vid marcus data... den e ganska seg... Men de gör inge :)

Vet typ nt vad jag ska skriva... för de har nt har nt hänt sá mkt just nue... Men jag skrivr mer när vi kommer hem frán mormor och morfar :)

Hare GÖTT sá ses vi snart :)

KRAAAAAAM <3333333

//

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards