Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Elise East - 2 januari 2012 22:58

Nu har vi ätit klart... Lr inte jag... pga min bror har DAMP!!!!!!!! (Alex asså)

Men jag snackar inte med han på ett tag så det ska någ gå bra ♥♥ :)

Jag och FeliciaBästaMiettinen har så kul på facebook :)

Idag sa hon en sjukt rolig sak :D

Men jag kan skriva det nästa gång... trolgtvis imorgon! :)

Älskar er ♥♥♥

Kanske skriver senare idag... CA runt 00:00 men tror inte nån läser min blogg då men endå :)

Hare gött...

Älskar er som sagt många gånger :)

(nu har jag 28 läsare) ♥♥♥♥♥♥♥

PUZZ :)

Av Elise East - 2 januari 2012 22:25

Jag har haft 26 stycken läsare på min blogg!

Jag har slått mitt lekord :DDDDDDD

Så glad :)

Men ElinGulligasteSkogmans komentar va jue bäst när jag sa det till Jennica!


Jag: Kag har haft 26 stycken läsate på min blogg... Hur många har du haft?

Jennica: Kul :O(Gäsp) Jag har nog haft mer än det...Men vi kan kolla

Jag: Men endå... Jag har haft 26 stycken det e COOOOOOOOLT :)

ElinGulligasteSkogman: Men bara för att jag har haft 3 stycken läsate :D

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Sjuk humor jag vet!

Men endå :D

Hare gött... Ska äta nu:)

Det blir mackaronesallad :)

Puzz <33333333333

Av Elise East - 2 januari 2012 21:25

Min kompis Sol wallins katt e borta...

KATT BORTA!! Är det någon som har sett min katt mysan. Hon försvann vid
 2 tiden igår och jag är väldigt orolig för henne, hon har gått från att vara
ute-katt till inne-katt och har ingen bra vinter päls alls!
vet att det är tidigt men man får 100 kr i hittelön om man hittar henna maila mej då
solwallin@hotmail.com P.S sprid vidare jag ber!!!
 
Så skriver hon :O
Hoppas hennes katt kommer tebax:/
Idag har jag och vendela vart men FeliciaBästaMiettinen och ElinGulligasteSkogman!
Det va SUPERKUL:)
Vi va ute ett tag först men sen vart det kallt så vi gick in :)
Men nu har FeliciaBästaMiettinen gått hem men vi ska någ va nån mer dag sen :)
Men nu ska jag hjälpa till med maten... Skriver mera sen <33333333
Älskar alla som läset min blogg<33
Puzz ;3
Av Elise East - 2 januari 2012 17:06

Nu sitter jag viud datan en stund igen :)

Har typ diskat klart allt:)

Mamma och morfar vart glada när dom kom hem...

Najs asså ;3

Har inge att skriva...Har typ aldrig det men det e för jag inte har så mkt att göra på dagarna under jullovet!

Men ikväll ska vi göra nått iaf tror jag :)

Igår kväll kollade jag,Mamma,Vendela och Alex på The smurf ;3

Den va FETT BRA!!!!!

Den filmen rekomenderar jag:)

Men nu ska jag gå och duscha av mej...

Hare gött <33333333

Av Elise East - 2 januari 2012 15:29

Idag har jag inte gjort så mkt... Bara chillat ett tag...

MaxÄlsklingen är sjuk :(

Mamma och morfar har åkt till barnvårdcentralen (tror jag) för att kolla upp vad det e med bebben<33333

Sen ska dom handla... Sen kommer dom hem. :D

Jag,Vendela och Alex diskar och plockar undan som en överaskning:D

Jennica latar sen genom att hitta på olika saker hon "MÅSTE" göra!

T.ex Duscha m.m

Men då e det bara jag och vendela och alex som kanske får nått extra:D

Ska lägga ut en asbra låt nu som ni måste HÖRA!!!!!!

Men jag skriver mer sen<33333

PUZZ!!

//

 

Låten som äger <33333

Hate gött<3333

Älskar er :D

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards