Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Elise East - 3 juli 2014 10:39

Hejsan på er alla fina! :)

Idag är det dag tre i Mariestad om man räknar med dagen vi kom hit.
vi har väl inte gjort så supermarket direkt... Men vi har hjälp morfar att fixa i vårat rum. Alex hjälpte till att lägga dit plastmattan som täcker golvet, och jag och Jennica tvättade bönsterna. Sedan har vi alla försökt att komma på ett bra sätt hur man kan ställa sängarna i vårat rum. Vi är ju 6 stycken som sover där inne.
&en nu har Alex kommit på en bra idé.
Så nu har vi flyttat in där :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Det har inte hänt så mycket än...
Jag kan skriva mer ikväll, då har det säkert hänt mer, Vi ska ju till stan idag och hämta vatten och göra lite annat... :)
Hare Gött så långe så får vi höras!
Kram <3

CIAO<3

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards