Colourgirl - 1998/02/08

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Elise East - 22 december 2011 20:43

Idag va det grötlunch på skolan :D

Det va kul... Jag hade på mej min kläning som jag sydde själv !

Älskar den :D

Sen efter skolan gick jag till mormor och morfar och bakade julgodis :D

SUPERKUL!

Efter det åkte mamm,morfar och vendela till OKQ8 och hämtade mitt paket så nu har jag min sminkbox och min donut maker :D

Super gött:D

Ska fixa några imorgon efter en underbar julklapps handling på stan i västerås XD

Jag e så glad idag :DDDDDDDDDDD

Jag fick mitt bankkort idag :)

Jag satt vid bordet efter maten och så frågade mamma om nån kunde hämta posten... Då sa vendela: Elise... Ditt bankkort kanske har kommit idag... För det gick fort för men att få det :)

Då gick alex upp och hämtade posten ... Och gissa vad... Det va ett kuvert till mej och det va mitt bankkort... Nu ska jag bara aktivera det sen kan jag använda det :DDDD

Bild:

  Mitt bankkort :DDDD

Men nu ska jag byta kläder och städa mitt rum... det e jue julafton om två dagar :DDDDD

Puzz ÄLSKAR ET <333333333333333

//

 

Presentation


Hej, mitt namn är Elise. Jag är 16år Gammal och mitt liv handlar typ om att baka.
Jag älskar mina vänner och min familj, de betyder ALLT! Jag är också otroligt förälskad :D
Här får ni läsa mest om mina dagar och hur jag har det... Ha det GÖTT

Räknare

Fråga mig

41 besvarade frågor

Omröstning

Vilken klänning?!?
 Leopard! (Y)
 Blommig! (Y)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards